(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-W48JZR');
magia-wystąpień-publicznych

Łatwy sposób na wystąpienia publiczne

Jak poczuć się pewnie na scenie?

W wystąpieniach przed kamerą lub przed publicznością — nie ma żadnej magii.
To jest kwestia odpowiedniego przygotowania się, zebrania materiałów i przedstawienia ich w atrakcyjny sposób.

Teraz magia dzieje się w takim miejscu, w którym ludzie mówią:
“Wiesz, bo ty to masz prościej, ty to wychodzisz, występujesz i mówisz nawet z głowy.”

Wcale tak nie jest!

Sposób na wystąpienia publiczne

Tak naprawdę to jest kwestia tego, że ja odtwarzam już wcześniej przygotowane fragmenty, które poukładałem sobie w głowie, aby móc je w jasny sposób przekazywać na zawołanie.

Wydaje się, że to jest spontaniczne, ale to tak naprawdę jest odtwarzaniem płyty, która została już wcześniej nagrana.
Tylko dlatego, żeby dobrze brzmiała w wystąpieniach przed publicznością.

WBIZNES-skuteczny-marketing-5-błędów

Dołącz do ponad 4300 osób, które czytają mojego newslettera.

Bonus na start: Checklista 5 największych błędów, które popełniają firmy w marketingu.

Może Cię również zainteresować:

Autor wpisu:

Wojciech Bizub

Copywriter & właściciel agencji WBIZNES. Wykładowca akademicki. Prelegent największych konferencji biznesowych I <3 Marketing oraz WBEXP z Garym Vaynerchukiem. Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć m.in. z jego programów szkoleniowych online.

Wojciech Bizub Odczaruj Marketing
Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Zobacz szczegóły