(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-W48JZR');

Obejrzyj wywiady udzielone w programach:

PRZYGODY PRZEDSIĘBIORCÓW

Wywiad, w którym opowiadam o tym, jak to się stało, że wydałem aż 300.000 zł na szkolenia. W tym materiale znajdziesz także masę podpowiedzi na to jak rozwijać działania marketingowe Twojej firmy w Internecie oraz co należy wdrożyć.

BIZNES OD POCZĄTKU

Wywiad, podczas którego omawiam strategie skalowania biznesu, zdradzam kulisy pracy agencji marketingowej zorientowanej na wyniki oraz dzielę się pomysłem na firmę, która ułatwiłaby życie tysiącom osób na całym świecie.

Marketing internetowy XXI wieku

EXPERT W BENTLEYU

Podczas wywiadu opowiadam o najnowszych trendach w świecie marketingu, omawiam najbardziej szalone kampanie reklamowe oraz przedstawiam zalety prowadzenia działań marketingowych w social mediach.

Co klienci mówią o współpracy?

Obecnie na rynku pojawia się mnóstwo różnych rozwiązań związanych z marketingiem internetowym, rozwijaniem marki i maksymalizacją sprzedaży. Szczerze mówiąc, jako przedsiebiorca nie do końca wiedziałem, które będą dla mojej firmy odpowiednie i w jakiej kolejności powinienem je wdrażać.

Współpraca z Wojtkiem pozwoliła mi zamienić rozproszone myśli na poukładany plan działania. Jedna z zaproponowanych reklam przyniosła zwrot na poziomie 12 zł z każdej wydanej złotówki! Natomiast cotygodniowe spotkania wywierały na mnie zdrową presję, dzięki której w 4 tygodnie zmieniłem więcej w swoim marketingu niż przez ostatnie 2 lata.

Adam Mroczka

Rarity Shop

Z Panem Wojtkiem współpracuję od 6 stycznia 2016 roku. Jego działania przełożyły się na spektakularne efekty oraz rozwój mojej firmy.

Dokonał on audytu mojej strony www, gdzie na 17 stronach A4 wytknął błędy jej budowy, wprowadził stosowne zmiany i doprowadził do tego, że wkrótce ilość odwiedzin sięgnęła ponad 13 000 gości – co przełożyło się na ponad 500 zapytań o moją usługę. Jestem niesamowicie podekscytowany i bardzo wdzięczny za prawdziwe zaangażowanie w mój sukces.

Polecam każdemu skorzystanie z doradztwa Wojciecha Bizuba. Panie Wojtku, zmienia Pan biznes, to jest prawdziwy e-marketing!

Stanisław Kałuski

AUTOKLASA

Dzięki wskazówkom Wojtka nie tylko nauczyłem się wielu niezbędnych marketingowo kwestii, ale także zarobiłem 2 x więcej, niż pierwotnie zakładałem! A to dopiero początek i pierwsze otwarcie. Teraz czekają nas kolejne kampanie, które jak się spodziewam będą jeszcze większe!

Piotr Adaszkiewicz

Świadome Fryzjerstwo

Współpracuję z Wojtkiem w formie indywidualnych konsultacji. Są to spotkania bardzo merytoryczne, pełne cierpliwości, zrozumienia i chęci pomocy. W trakcie spotkań przygotowałam się do dużej kampanii, jaką była sprzedaż mojej trzeciej książki. Dzięki poradom, sugestiom Wojtka, cała inwestycja wraz z konsultacjami Wojtka zwróciła mi się w 4 dni. To jedne z lepiej zainwestowanych pieniędzy w zewnętrznych doradców biznesowych.

Kamila Kozioł

Kamila Kozioł Coaching

Ja również współpracuje i potwierdzam opinie, lecz chciałbym jeszcze dodać o unikalności i zaangażowaniu w swoją pracę. Wojtek kocha to, co robi, jest niepowtarzalny, każdego dnia udowadnia mi swoją efektywność i bardzo szybko każdy może się przekonać w prosty sposób trzeba kontrolować wyniki sprzedaży, które szybują wysoko w górę od razu po rozpoczęciu współpracy.

Ja tak zrobiłem i wyniki przekroczyły moje najśmielsze oczekiwania, więc jeśli zastanawiacie i szukacie, jakiegoś czarodziejskiego zaklęcia to może być problem, ale jeśli chcecie rozwijać swoją firmę, poprzez profesjonalny i skuteczny marketing inny niż wszystkie, z pewnością jest nim Wojtek Bizub.

Serdecznie polecam w 100% osobom jeszcze nie zdecydowanym, że dobrze zainwestują swoje pieniądze, zaoszczędzą czas i będą mogły skupić się na obsłudze nowych klientów, którzy będą przybywać w bardzo szybkim tempie.

Andrzej Barcik

Green Recycling

Wojtek ma ten dar, który biernego obserwatora zmienia w człowieka czynu. Gdy potrzebowałem napisać ofertę, podesłał mi prosty schemat, który pozwolił mi spojrzeć wieloaspektowo na mój biznes i określić jego kluczowe atuty. Po wypełnieniu schematu otrzymałem doszlifowaną ofertę. Czytając ją poczułem, że mój biznes ma większy potencjał niż myślałem i poczułem nową motywację do działania. Polecam!

Krystian Kukliński

Moja najlepsza wiedza spakowana w jednym miejscu

Strategia marketingowa w 12 krokach

Aby pożegnać marketingowy chaos, trzeba przygotować solidny plan działania. Dzięki kursowi online z planowania marketingu w 12 krokach stworzysz strategię prowadzącą do biznesowych wzrostów.

Copywriting 2.0

Przestań pisać mało konkretne teksty. Ten kurs da Ci narzędzia etycznej perswazji, a także gotowe szablony, które możesz skopiować na swoją stronę internetową. Naucz się pisać 4 razy skuteczniejsze oferty w mniej niż 40 minut.

Social Ammo Kit

Dzięki Social Ammo Kit przyspieszysz proces tworzenia postów z godziny do maksymalnie 15 minut. To paczka ponad 366 schematów postów, które możesz natychmiast wykorzystać w swoich social mediach.

Rozkręć Social Media

Jeśli publikujesz treści w social mediach i nadal brakuje Ci klientów, to prawdopodobnie zapominasz o perspektywie odbiorców. Publikujesz treści, które podobają się tylko Tobie. Dowiedz się jak rozkręcić #SoMe do czerwoności.

Zdjęcia mówią więcej niż 1000 słów

Poczytaj na blogu o tym jak robić skuteczny marketing

Marketing B2B i B2C - kluczowe różnice

Większość osób wie czym jest marketing, ale mało kto zdaje sobie sprawę z tego, czym jest marketing B2B i czym różni się od B2C. Co więcej, jeszcze mniej osób wie, że do każdego z tych sektorów trzeba dobrać właściwe działania marketingowe, aby osiągnąć sukces.

Jak promować produkty premium?

Według raportu firmy KPMG, w 2020 roku szacowana wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wyniosła 24 miliardy złotych. Mimo pandemii C19, Polacy chętnie wydawali swoje pieniądze na produkty i usługi marek luksusowych. W czym więc leży ich sekret?

Landing Page - dobra strona lądowania

Kontrastujące CTA, prosty nagłówek, opinie klientów… Zaleceń do tworzenia landing page jest w sieci mnóstwo. I choć wydają się one konkretne, to czy faktycznie wierzysz w ich MOC? Czy prosty nagłówek oznacza dla każdego to samo?

#OdczarujMarketing w swojej firmie

Szukasz gotowych rozwiązań oraz sprawdzonych pomysłów na działania marketingowe w internecie? Znajdziesz je w książce “Odczaruj marketing Internetowy”. Książka ma ocenę 9.7/10 na lubimyczytac.pl

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Zobacz szczegóły