Obejrzyj wywiady udzielone w programach:

PRZYGODY PRZEDSIĘBIORCÓW

Wywiad, w którym opowiadam o tym, jak to się stało, że wydałem aż 300.000 zł na szkolenia. W tym materiale znajdziesz także masę podpowiedzi na to jak rozwijać działania marketingowe Twojej firmy w Internecie oraz co należy wdrożyć.

BIZNES OD POCZĄTKU

Wywiad, podczas którego omawiam strategie skalowania biznesu, zdradzam kulisy pracy agencji marketingowej zorientowanej na wyniki oraz dzielę się pomysłem na firmę, która ułatwiłaby życie tysiącom osób na całym świecie.

Marketing internetowy XXI wieku

EXPERT W BENTLEYU

Podczas wywiadu opowiadam o najnowszych trendach w świecie marketingu, omawiam najbardziej szalone kampanie reklamowe oraz przedstawiam zalety prowadzenia działań marketingowych w social mediach.

Co klienci mówią o współpracy?

Moja najlepsza wiedza spakowana w jednym miejscu

Strategia marketingowa w 12 krokach

Aby pożegnać marketingowy chaos, trzeba przygotować solidny plan działania. Dzięki kursowi online z planowania marketingu w 12 krokach stworzysz strategię prowadzącą do biznesowych wzrostów.

Copywriting 2.0

Przestań pisać mało konkretne teksty. Ten kurs da Ci narzędzia etycznej perswazji, a także gotowe szablony, które możesz skopiować na swoją stronę internetową. Naucz się pisać 4 razy skuteczniejsze oferty w mniej niż 40 minut.

Social Ammo Kit

Dzięki Social Ammo Kit przyspieszysz proces tworzenia postów z godziny do maksymalnie 15 minut. To paczka ponad 366 schematów postów, które możesz natychmiast wykorzystać w swoich social mediach.

Rozkręć Social Media

Jeśli publikujesz treści w social mediach i nadal brakuje Ci klientów, to prawdopodobnie zapominasz o perspektywie odbiorców. Publikujesz treści, które podobają się tylko Tobie. Dowiedz się jak rozkręcić #SoMe do czerwoności.

Zdjęcia mówią więcej niż 1000 słów

Poczytaj na blogu o tym jak robić skuteczny marketing

Marketing B2B i B2C - kluczowe różnice

Większość osób wie czym jest marketing, ale mało kto zdaje sobie sprawę z tego, czym jest marketing B2B i czym różni się od B2C. Co więcej, jeszcze mniej osób wie, że do każdego z tych sektorów trzeba dobrać właściwe działania marketingowe, aby osiągnąć sukces.

Jak promować produkty premium?

Według raportu firmy KPMG, w 2020 roku szacowana wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wyniosła 24 miliardy złotych. Mimo pandemii C19, Polacy chętnie wydawali swoje pieniądze na produkty i usługi marek luksusowych. W czym więc leży ich sekret?

Landing Page - dobra strona lądowania

Kontrastujące CTA, prosty nagłówek, opinie klientów… Zaleceń do tworzenia landing page jest w sieci mnóstwo. I choć wydają się one konkretne, to czy faktycznie wierzysz w ich MOC? Czy prosty nagłówek oznacza dla każdego to samo?

#OdczarujMarketing w swojej firmie

Szukasz gotowych rozwiązań oraz sprawdzonych pomysłów na działania marketingowe w internecie? Znajdziesz je w książce “Odczaruj marketing Internetowy”. Książka ma ocenę 9.7/10 na lubimyczytac.pl

Odbierz pierwszą lekcję

Dowiesz się, czym tak naprawdę jest miniatura i jaką pełni rolę w procesie percepcji treści. A poza tym zrozumiesz główną ideę tworzenia klikalnych grafik, która opiera się o mechanizm luki informacyjnej.

Twoje dane są bezpieczne, co potwierdza klauzula RODO [czytaj więcej]
Zapisująć się na szkolenie online wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Wojciech Bizub skuteczny e-marketing z siedzibą w Cieszynie, ul. Odległa 76 (Administrator danych). Mogę cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.