Czasopisma
Forbes (marzec 2020)
Plan Marketingowy w 12 krokach
Online marketing (sierpień-wrzesień 2020)
Czy używasz argumentów kontrastujących w swoich ofertach?
Czym byłby nasze rozmowy, spory, czy nawet oferty bez argumentów? Wiele materiałów reklamowych w naganny sposób pomija sprawę efektywnej argumentacji. Ten artykuł jest o tym, jak tworzyć argumenty, które tworzą kontrast (punkt odniesienia).
Lider Branży Edukacyjnej (luty-kwiecień 2020)
Jak reklamować szkołę językową za mniej niż 500 zł / miesięcznie?
Beauty Inspiration (grudzień 2019)
Marketing - inwestycja czy dziura w portfelu?
Marketing Online
Jak systemowo układać marketingowe puzzle?
Przygotowany przeze mnie materiał dotyczył systemowego układania marketingowych puzzli. Oprócz tego na łamach @Marketing Online można było przeczytać moje teksty o tworzeniu grafik do reklam oraz 10 rozwiązaniach palącego problemu marketingowego – małego budżetu.
Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury. Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań
Autor: Joanna Łodziana-Grabowska, Jan W. Wiktor (red.)
Podtytuł artykułu: Możliwości wykorzystania narracji w działaniach promocyjnych instytucji kultury na przykładzie COK „Dom Narodowy“.
Media i wywiady
Przygody Przedsiębiorców
JAK UŁOŻYĆ krok po kroku PLAN MARKETINGU w firmie?
Czas trwania: 1:10
Na zaproszenie: Adrian Gorzycki,
Wyjątkowy wywiad, w którym opowiadam o tym, jak to się stało, że wydałem aż 300 000 zł na szkolenia. W tym materiale znajdziesz także masę podpowiedzi na to jak rozwijać działania marketingowe Twojej firmy w Internecie oraz co należy wdrożyć – krok po kroku.
Lider Branży Edukacyjnej
Biznes to relacje, które nie zawsze są łatwe
Czas trwania: 0:29
Na zaproszenie: Olga Wilczyńska, Michał Wilczyński
Wyobrażenie na temat prowadzenia własnego biznesu jest niesamowite. Często na samym początku zastanawiamy się nad tym, ile będziemy zarabiać, jakie rozmowy biznesowe przeprowadzimy i kiedy zaczną pojawiać się pierwsi klienci. Część z tych wyobrażeń pojawiła się również u mojego rozmówcy. Zapraszam Cię do przesłuchania wywiadu z przedsiębiorcą, który prowadzi własną agencję marketingową, jest autorem książki o marketingu internetowym.
Be Inspiration
Aplikacje, które usprawnią Twój social media marketing
Czas trwania: 0:58
Na zaproszenie: Mariusz Nieścior
Jak prowadzić social media marketing w branży beauty? Z jakich aplikacji warto korzystać, aby zaoszczędzić naprawdę sporo czasu? W tej rozmowie znajdziesz odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Jak zawsze #MerytorycznaBomba. 😉
Akademia Sprzedaży
O sprzedaży, marketingu i s-marketingu
Czas trwania: 0:49
Na zaproszenie: Patryk Jasiński
Wspólnie z Patrykiem porozmawialiśmy nie tylko o sprzedaży, ale także o marketingu i co najważniejsze, czy warto rozdzielać oba te działy. Czym jest s-marketing oraz jak skutecznie zwiększyć sprzedaż? Tego wszystkiego dowiesz się z tego materiału wideo.
Greg Albrecht
1. Początki, determinacja i najlepsze inwestycje w rozwój
Czas trwania: 0:32
Na zaproszenie: Greg Albrecht
W pierwszej części opowiedziałem, jak to w ogóle się stało, że zostałem marketerem. To pierwsza taka sytuacja, gdy otwarcie dzielę się swoją historią. To opowieść o determinacji, której musiałem się nauczyć i w której bardzo pomogły mi doświadczenia ze sportu.
Greg Albrecht
2. Wyniki WBIZNES, generowanie pomysłów i growthhacking podcastu
Czas trwania: 0:38
Na zaproszenie: Greg Albrecht
W drugiej części opowiedziałem o tym, jakie metody rozwoju – moim zdaniem – dają największe rezultaty, pokazując, jak mała agencja WBIZNES generuje swoim klientom dużo leadów. Zdradziłem również kilka tajników growthhackingów dla Apple Podcasts 😉
Greg Albrecht
3. Praktyczne nawyki, sposób na hejt i olśnienie menedżera
Czas trwania: 0:23
Na zaproszenie: Greg Albrecht
Bardziej miękka, relacyjna, pokazująca praktyczne nawyki, dzięki którym wiem, jak reagować na hejt w mediach społecznościowych, nie tylko względem mnie, ale również wobec moich klientów.
Sebastian Kotów
Praca zdalna i edukacja online w czasach niepewności
Czas trwania: 0:33
Na zaproszenie: Sebastian Kotów
Spontaniczny live z Sebastianem, w którym podzieliliśmy się swoimi strategiami na efektywną pracę zdalną oraz sposobami na ciekawą, wartościową edukację online w czasach, które są wyzwaniem dla każdego.
Marka w Necie Rozmowy
Jak pozyskać klienta i wykorzystać media społecznościowe?
Czas trwania: 0:51
Na zaproszenie: Marcin Wacławik
W rozmowie z Marcinem rozmawialiśmy o tym, jak wykorzystywać media społecznościowe w celach sprzedażowych, budowania marki osobistej, pozyskiwania klientów oraz w jaki sposób to medium pomoże Ci szybko walidować pomysły.
Biznes przy Kawie
Jak robić skuteczny marketing?
Czas trwania: 1:26
Na zaproszenie: Jakub Żuk
W rozmowie z Jakubem przekazałem sporo praktycznych treści dotyczących marketingu: czym jest skuteczny i efektywny marketing i przede wszystkim – co pewnie dla każdego przedsiębiorcy jest bardzo wartościowe – jak samemu go zrobić.
Zbuduj firmę na sprzedaż
Czy nadal warto planować marketing?
Czas trwania: 1:02
Na zaproszenie: Paweł Korycki
Wspólnie z Pawłem porozmawialiśmy o tym:
– Co słychać obecnie w marketingu i jak Wojtek sobie radzi?
– Co teraz działa a co nie?
– Czy teraz jest najlepszy czas na promocję?
Zaczniesz sprzedawać więcej
5 Największych błędów szefów sprzedaży
Czas trwania: 1:24
Na zaproszenie: Karol Froń
W rozmowie z Karolem porozmawialiśmy o tym, jakie są największe i najczęstsze błędy szefów sprzedaży.
AsbiroTV
Strategia marketingowa na kartkę A4
Czas trwania: 0:14
Na zaproszenie: Asbiro
W trakcie rozmowy z Pawłem Bochnowskim w #AsbiroTV opowiedziałem o tym:
– Jak zmieścić całą strategie marketingową na kartce A4?
– Jak słuchać klienta?
– Jakie są paradoksy w marketingu?
AsbiroTV
W jaki sposób Magda Gessler poprowadziłaby biznesowe rewolucje?
Czas trwania: 0:13
Na zaproszenie: Asbiro
Jestem wielkim fanem Magdy Gessler i nie tylko dlatego, że uwielbiam jeść. Sposób, w jaki rozmawia z właścicielami restauracji, jak diagnozuje prawdziwe przyczyny problemów oraz rozwiązania, które daje niemal na tacy doprowadziły mnie do jednego wniosku: wszystkie biznesy mają analogiczne problemy. Swoją drogą… jestem ciekaw, co by się stało, gdyby zajęła się konsultacjami biznesowymi?
AsbiroTV
10 narzędzi, które podnoszą sprzedaż
Czas trwania: 1:18
Na zaproszenie: Asbiro
W jednej z rozmów na ASBIRO opowiedziałem o 10 wybranych narzędziach, które moim zdaniem bardzo mocno przekładają się na zwiększenie sprzedaży. Jestem ciekawy, które z nich już stosujesz, a które okażą się dla Ciebie nowością?
Webinary WZP
Content is a King
Czas trwania: 1:30
Na zaproszenie: Webinary WZP
Opowiedziałem o magii słów, czyli copywritingu oraz jak komunikować, aby nas słyszano?
Z tego materiału dowiesz się:
1. Jak tworzyć angażujące treści
2. Czym jest storytelling
3. Skuteczna komunikacja w mediach społecznościowych
Webinary WZP
Social Media, E-mail marketing, influencerzy
Czas trwania: 1:40
Na zaproszenie: Webinary WZP
Social Media, E-mail marketing oraz współpraca z influencerami oraz blogerami – jak robić to dobrze. Z tego materiału dowiesz się:
1. Jak właściwie wykorzystać potencjał social media w promocji?
2. Czym jest i jak może Ci pomóc influencer marketing?
3. W jaki sposób newsletter może stać się narzędziem do promocji?
Jak za darmo wypromować nową firmę w internecie?
Czas trwania: 0:45 h
Na zaproszenie: Paweł Leżoch
W tym odcinku podcastu podaję konkretne metody i narzędzia na wypromowanie nowej firmy w internecie. Przerabiamy to na kilku przykładach, m.in. firmy lokalnej (kebab), firmy sprzedającej podpis elektroniczny, ale także w formie gotowego rozwiązania dla copywriterów czy grafików.
Czy przez Internet można sprzedać wszystko?
Czas trwania: 2:30 h
Na zaproszenie: Leszek Cibor
Postawiliśmy sobie z prowadzącym podcast odważną tezę: Czy przez Internet można sprzedać wszystko? Efektem jest 2:30 h merytorycznej rozmowy. Podcast skupia się na tematyce marketingu, biznesie i szeroko pojętej przedsiębiorczości. Podzieliliśmy się wiedzą, którą może zainspirować i pomóc młodemu, jak również doświadczonemu, przedsiębiorcy podążać w kierunku Dobrej Zmiany.
[PODCAST] Jak promować biznes lokalny w Internecie? Case study przedstawia: Wojciech Bizub
Na zaproszenie: Paweł Danielewski
Postawiliśmy sobie z prowadzącym podcast, Leszkiem Ciborem odważną tezę: Czy przez Internet można sprzedać wszystko? Efektem jest 2:30 h merytorycznej rozmowy. Podcast skupia się na tematyce marketingu, biznesie i szeroko pojętej przedsiębiorczości. Podzieliliśmy się wiedzą, którą może zainspirować i pomóc młodemu, jak również doświadczonemu, przedsiębiorcy podążać w kierunku Dobrej Zmiany.
Wojciech Bizub o tym jak dostarcza w marketingu wyników zamiast wymówek
Jeśli chcesz wiedzieć:
✅Jak mieć lepsze wyniki nie wydając więcej na reklamę?
✅Dlaczego powinieneś nauczyć się delegowania zadań?
✅Co musisz wykonać dzisiaj aby Twoja firma działała jak automat?
✅Jak zacząć sprzedawać szkolenia on-line?
✅Od czego zacząć pisanie procedur?
to koniecznie posłuchaj tego wywiadu.
Wywiad w #ASBIROTV: Wojciech Bizub - jak skutecznie sprzedawać online?
Na zaproszenie: #ASBIROTV
Układanie działań marketingowych jest jak układanie puzzli. Jednym elementem nie da się ułożyć całego obrazka. Jak więc ułożyć działania marketingowe, aby skutecznie sprzedawać online? Z jakich narzędzi skorzystać? Lechosław Chalecki odpytał mnie na antenie #ASBIROTV.
Wojciech Bizub (WBIZNES): E-marketing wymaga odpowiedniej strategii
Na zaproszenie: Słodki Live
Czym jest e-marketing? Do kogo jest kierowany i jakie korzyści może przynieść dla naszego biznesu? Dokładnie takimi informacjami podzieliłem się w tym materiale.
Wojciech Bizub (WBIZNES): E-marketing wymaga odpowiedniej strategii
Na zaproszenie: #ASBiRO
Zapraszamy do obejrzenia wykładu dla studentów #ASBiRO, w którym Wojciech Bizub opowiada o 10 narzędziach internetowych, które podnoszą sprzedaż internetową. 📢 Zapraszamy 15-16 wrześniana Dni Otwarte! Więcej na www.DniOtwarteAsbiro.pl Wojtek podczas wykładu mówił o produkcie uniwersalnym, o skalowalności sprzedaży online i klątwie wiedzy.