Czasopisma

forbes

Forbes (marzec 2020)

Plan Marketingowy w 12 krokach

W tym artykule podzieliłem się swoją autorską metodą 12 elementów strategii rozwoju firmy przez sprzedaż. W formie tuzina pigułek opisałem najczęstsze błędy, które popełniają przedsiębiorcy prowadząc swój biznes online / offline.

Online marketing (sierpień-wrzesień 2020)

Czy używasz argumentów kontrastujących w swoich ofertach?

Czym byłby nasze rozmowy, spory, czy nawet oferty bez argumentów? Wiele materiałów reklamowych w naganny sposób pomija sprawę efektywnej argumentacji. Ten artykuł jest o tym, jak tworzyć argumenty, które tworzą kontrast (punkt odniesienia). 

lider branży edukacyjnej

Lider Branży Edukacyjnej (luty-kwiecień 2020)

Jak reklamować szkołę językową za mniej niż 500 zł / miesięcznie?

Ten artykuł był okazją do podzielenia się wiedzą dotyczącą reklamowania placówki edukacyjnej. Gdzie szukać klientów, gdy trudno znaleźć pieniądze na marketing? Co zrobić samodzielnie, a co zlecić? To tylko dwa z wielu pytań, na które odpowiedziałem.
beauty inspiration

Beauty Inspiration (grudzień 2019)

Marketing - inwestycja czy dziura w portfelu?

Beauty Inspiration to znany magazyn wśród managerów branży beauty. W jednym z ostatnich numerów podzieliłem się wiedzą na temat fundamentów marketingu oraz planowania skutecznych działań marketingowych niskim budżetem w lokalnej firmie usługowej.
online marketing

Marketing Online

Jak systemowo układać marketingowe puzzle?

Przygotowany przeze mnie materiał dotyczył systemowego układania marketingowych puzzli. Oprócz tego na łamach @Marketing Online można było przeczytać moje teksty o tworzeniu grafik do reklam oraz 10 rozwiązaniach palącego problemu marketingowego – małego budżetu.

Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury. Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań

Autor: Joanna Łodziana-Grabowska, Jan W. Wiktor (red.)

Podtytuł artykułu: Możliwości wykorzystania narracji w działaniach promocyjnych instytucji kultury na przykładzie COK „Dom Narodowy“.

Media i wywiady

Przygody Przedsiębiorców

JAK UŁOŻYĆ krok po kroku PLAN MARKETINGU w firmie?

Czas trwania: 1:10
Na zaproszenie: Adrian Gorzycki, 

Wyjątkowy wywiad, w którym opowiadam o tym, jak to się stało, że wydałem aż 300 000 zł na szkolenia. W tym materiale znajdziesz także masę podpowiedzi na to jak rozwijać działania marketingowe Twojej firmy w Internecie oraz co należy wdrożyć – krok po kroku.

Lider Branży Edukacyjnej

Biznes to relacje, które nie zawsze są łatwe

Czas trwania: 0:29
Na zaproszenie: Olga Wilczyńska, Michał Wilczyński

Wyobrażenie na temat prowadzenia własnego biznesu jest niesamowite. Często na samym początku zastanawiamy się nad tym, ile będziemy zarabiać, jakie rozmowy biznesowe przeprowadzimy i kiedy zaczną pojawiać się pierwsi klienci. Część z tych wyobrażeń pojawiła się również u mojego rozmówcy. Zapraszam Cię do przesłuchania wywiadu z przedsiębiorcą, który prowadzi własną agencję marketingową, jest autorem książki o marketingu internetowym.

Be Inspiration

Aplikacje, które usprawnią Twój social media marketing

Czas trwania: 0:58
Na zaproszenie: Mariusz Nieścior

Jak prowadzić social media marketing w branży beauty? Z jakich aplikacji warto korzystać, aby zaoszczędzić naprawdę sporo czasu? W tej rozmowie znajdziesz odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Jak zawsze #MerytorycznaBomba. 😉

Akademia Sprzedaży

O sprzedaży, marketingu i s-marketingu

Czas trwania: 0:49
Na zaproszenie: Patryk Jasiński

Wspólnie z Patrykiem porozmawialiśmy nie tylko o sprzedaży, ale także o marketingu i co najważniejsze, czy warto rozdzielać oba te działy. Czym jest s-marketing oraz jak skutecznie zwiększyć sprzedaż? Tego wszystkiego dowiesz się z tego materiału wideo.

Greg Albrecht

1. Początki, determinacja i najlepsze inwestycje w rozwój

Czas trwania: 0:32
Na zaproszenie: Greg Albrecht

W pierwszej części opowiedziałem, jak to w ogóle się stało, że zostałem marketerem. To pierwsza taka sytuacja, gdy otwarcie dzielę się swoją historią. To opowieść o determinacji, której musiałem się nauczyć i w której bardzo pomogły mi doświadczenia ze sportu.

Greg Albrecht

2. Wyniki WBIZNES, generowanie pomysłów i growthhacking podcastu

Czas trwania: 0:38
Na zaproszenie: Greg Albrecht

W drugiej części opowiedziałem o tym, jakie metody rozwoju – moim zdaniem – dają największe rezultaty, pokazując, jak mała agencja WBIZNES generuje swoim klientom dużo leadów. Zdradziłem również kilka tajników growthhackingów dla Apple Podcasts 😉

Greg Albrecht

3. Praktyczne nawyki, sposób na hejt i olśnienie menedżera

Czas trwania: 0:23
Na zaproszenie: Greg Albrecht

Bardziej miękka, relacyjna, pokazująca praktyczne nawyki, dzięki którym wiem, jak reagować na hejt w mediach społecznościowych, nie tylko względem mnie, ale również wobec moich klientów.

Sebastian Kotów

Praca zdalna i edukacja online w czasach niepewności

Czas trwania: 0:33
Na zaproszenie: Sebastian Kotów

Spontaniczny live z Sebastianem, w którym podzieliliśmy się swoimi strategiami na efektywną pracę zdalną oraz sposobami na ciekawą, wartościową edukację online w czasach, które są wyzwaniem dla każdego.

Marka w Necie Rozmowy

Jak pozyskać klienta i wykorzystać media społecznościowe?

Czas trwania: 0:51
Na zaproszenie: Marcin Wacławik

W rozmowie z Marcinem rozmawialiśmy o tym, jak wykorzystywać media społecznościowe w celach sprzedażowych, budowania marki osobistej, pozyskiwania klientów oraz w jaki sposób to medium pomoże Ci szybko walidować pomysły.

Biznes przy Kawie

Jak robić skuteczny marketing?

Czas trwania: 1:26
Na zaproszenie: Jakub Żuk

W rozmowie z Jakubem przekazałem sporo praktycznych treści dotyczących marketingu: czym jest skuteczny i efektywny marketing i przede wszystkim – co pewnie dla każdego przedsiębiorcy jest bardzo wartościowe – jak samemu go zrobić.

Zbuduj firmę na sprzedaż

Czy nadal warto planować marketing?

Czas trwania: 1:02
Na zaproszenie: Paweł Korycki

Wspólnie z Pawłem porozmawialiśmy o tym:
– Co słychać obecnie w marketingu i jak Wojtek sobie radzi?
– Co teraz działa a co nie?
– Czy teraz jest najlepszy czas na promocję?

Zaczniesz sprzedawać więcej

5 Największych błędów szefów sprzedaży

Czas trwania: 1:24
Na zaproszenie: Karol Froń

W rozmowie z Karolem porozmawialiśmy o tym, jakie są największe i najczęstsze błędy szefów sprzedaży.

AsbiroTV

Strategia marketingowa na kartkę A4

Czas trwania: 0:14
Na zaproszenie: Asbiro

W trakcie rozmowy z Pawłem Bochnowskim w #AsbiroTV opowiedziałem o tym:
– Jak zmieścić całą strategie marketingową na kartce A4?
– Jak słuchać klienta?
– Jakie są paradoksy w marketingu?

AsbiroTV

W jaki sposób Magda Gessler poprowadziłaby biznesowe rewolucje?

Czas trwania: 0:13
Na zaproszenie: Asbiro


Jestem wielkim fanem Magdy Gessler i nie tylko dlatego, że uwielbiam jeść. Sposób, w jaki rozmawia z właścicielami restauracji, jak diagnozuje prawdziwe przyczyny problemów oraz rozwiązania, które daje niemal na tacy doprowadziły mnie do jednego wniosku: wszystkie biznesy mają analogiczne problemy. Swoją drogą… jestem ciekaw, co by się stało, gdyby zajęła się konsultacjami biznesowymi?

AsbiroTV

10 narzędzi, które podnoszą sprzedaż

Czas trwania: 1:18
Na zaproszenie: Asbiro


W jednej z rozmów na ASBIRO opowiedziałem o 10 wybranych narzędziach, które moim zdaniem bardzo mocno przekładają się na zwiększenie sprzedaży. Jestem ciekawy, które z nich już stosujesz, a które okażą się dla Ciebie nowością?

Webinary WZP

Content is a King

Czas trwania: 1:30
Na zaproszenie: Webinary WZP

Opowiedziałem o magii słów, czyli copywritingu oraz jak komunikować, aby nas słyszano?
Z tego materiału dowiesz się:
1. Jak tworzyć angażujące treści
2. Czym jest storytelling
3. Skuteczna komunikacja w mediach społecznościowych

Webinary WZP

Social Media, E-mail marketing, influencerzy

Czas trwania: 1:40
Na zaproszenie: Webinary WZP

Social Media, E-mail marketing oraz współpraca z influencerami oraz blogerami – jak robić to dobrze.  Z tego materiału dowiesz się:
1. Jak właściwie wykorzystać potencjał social media w promocji?
2. Czym jest i jak może Ci pomóc influencer marketing?
3. W jaki sposób newsletter może stać się narzędziem do promocji?

Jak za darmo wypromować nową firmę w internecie?

Czas trwania: 0:45 h
Na zaproszenie: Paweł Leżoch

W tym odcinku podcastu podaję konkretne metody i narzędzia na wypromowanie nowej firmy w internecie. Przerabiamy to na kilku przykładach, m.in. firmy lokalnej (kebab), firmy sprzedającej podpis elektroniczny, ale także w formie gotowego rozwiązania dla copywriterów czy grafików.

Czy przez Internet można sprzedać wszystko?

Czas trwania: 2:30 h
Na zaproszenie: Leszek Cibor

Postawiliśmy sobie z prowadzącym podcast odważną tezę: Czy przez Internet można sprzedać wszystko? Efektem jest 2:30 h merytorycznej rozmowy. Podcast skupia się na tematyce marketingu, biznesie i szeroko pojętej przedsiębiorczości. Podzieliliśmy się wiedzą, którą może zainspirować i pomóc młodemu, jak również doświadczonemu, przedsiębiorcy podążać w kierunku Dobrej Zmiany.

[PODCAST] Jak promować biznes lokalny w Internecie? Case study przedstawia: Wojciech Bizub

Czas trwania: 8 min.
Na zaproszenie: Paweł Danielewski

Postawiliśmy sobie z prowadzącym podcast, Leszkiem Ciborem odważną tezę: Czy przez Internet można sprzedać wszystko? Efektem jest 2:30 h merytorycznej rozmowy. Podcast skupia się na tematyce marketingu, biznesie i szeroko pojętej przedsiębiorczości. Podzieliliśmy się wiedzą, którą może zainspirować i pomóc młodemu, jak również doświadczonemu, przedsiębiorcy podążać w kierunku Dobrej Zmiany.

Wojciech Bizub o tym jak dostarcza w marketingu wyników zamiast wymówek

Czas trwania: 45 min. Na zaproszenie: BQM o skutecznym zarządzaniu  

Jeśli chcesz wiedzieć:
✅Jak mieć lepsze wyniki nie wydając więcej na reklamę?
✅Dlaczego powinieneś nauczyć się delegowania zadań?
✅Co musisz wykonać dzisiaj aby Twoja firma działała jak automat?
✅Jak zacząć sprzedawać szkolenia on-line?
✅Od czego zacząć pisanie procedur?
to koniecznie posłuchaj tego wywiadu.

Wywiad w #ASBIROTV: Wojciech Bizub - jak skutecznie sprzedawać online?

Czas trwania: 14 min.
Na zaproszenie: #ASBIROTV

Układanie działań marketingowych jest jak układanie puzzli. Jednym elementem nie da się ułożyć całego obrazka. Jak więc ułożyć działania marketingowe, aby skutecznie sprzedawać online? Z jakich narzędzi skorzystać? Lechosław Chalecki odpytał mnie na antenie #ASBIROTV.

Wojciech Bizub (WBIZNES): E-marketing wymaga odpowiedniej strategii

Czas trwania: 13 min.
Na zaproszenie: Słodki Live

Czym jest e-marketing? Do kogo jest kierowany i jakie korzyści może przynieść dla naszego biznesu? Dokładnie takimi informacjami podzieliłem się w tym materiale.

Wojciech Bizub (WBIZNES): E-marketing wymaga odpowiedniej strategii

Czas trwania: 1:18 h 
Na zaproszenie: #ASBiRO

Zapraszamy do obejrzenia wykładu dla studentów #ASBiRO, w którym Wojciech Bizub opowiada o 10 narzędziach internetowych, które podnoszą sprzedaż internetową. 📢 Zapraszamy 15-16 wrześniana Dni Otwarte! Więcej na www.DniOtwarteAsbiro.pl Wojtek podczas wykładu mówił o produkcie uniwersalnym, o skalowalności sprzedaży online i klątwie wiedzy.

Odbierz pierwszą lekcję

Dowiesz się, czym tak naprawdę jest miniatura i jaką pełni rolę w procesie percepcji treści. A poza tym zrozumiesz główną ideę tworzenia klikalnych grafik, która opiera się o mechanizm luki informacyjnej.

Twoje dane są bezpieczne, co potwierdza klauzula RODO [czytaj więcej]
Zapisująć się na szkolenie online wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Wojciech Bizub skuteczny e-marketing z siedzibą w Cieszynie, ul. Odległa 76 (Administrator danych). Mogę cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.