Posłuchaj najnowszego odcinka podcastu: 177. SIEDEM pomysłów na ciekawy marketing Internetowy + 2 pytania bez których nie zaczniesz (Gość: Filip Globke)

BLOG

budżet marketingowy
Planowanie marketingu

Jak zaplanować budżet marketingowy na 2023 rok?

Chcesz wiedzieć, co z budżetami marketingowymi robią konkurenci? Więc mam dla Ciebie świetną wiadomość! Z tego artykułu dowiesz się, co według ekspertów stanowi MUST-HAVE marketingu internetowego w 2023 roku. Dowiedz się,

Czytaj więcej
Planowanie marketingu

Na jakie pytania odpowiada strategia marketingowa?

Podczas gdy filozofowie głowią się nad tym, co było pierwsze – jajko czy kura – to marketerzy wiedzą, że na początku była… strategia! To ona opisuje działania marki oraz nadaje im kierunek. Jak stworzyć skuteczną

Czytaj więcej
Planowanie marketingu

Jaki problem rozwiązuje Twoja firma?

Wiele firm ubiera swoje rozwiązania w malownicze słowa. Jednak sprzedaży brak, bo klienci nie wiedzą, czym REALNIE zajmuje się firma. Od odpowiedzi na pytanie: „Jaki problem rozwiązuje to, co sprzedajesz?” zaczyna się

Czytaj więcej
Planowanie marketingu

Budżetowanie działań marketingowych

Ile zainwestować w marketing? 5%, 10%, 20%? A może w ogóle to nie jest istotne i warto kierować się zasadą carpe diem? Dla nowoczesnego dyrektora marketingu liczby powinny mieć znaczenie. W końcu

Czytaj więcej
Planowanie marketingu

Analizowanie otoczenia branżowego

„Nie patrz na innych”. Skup się tylko na sobie”. To rady, które możesz usłyszeć na wielu szkoleniach. Okazuje się, że podążanie za nimi może przynieść więcej szkody niż pożytku. Znajomość rynku i konkurencji

Czytaj więcej
Planowanie marketingu

Jak kaskadować cele marketingowe na zespół?

Dyrektor marketingu nie powinien wykonywać zadań operacyjnych samodzielnie. Potrzebuje specjalistów, którzy wykonają swoją pracę na najwyższym poziomie. Zakładam, że mamy już zmapowane niezbędne umiejętności w dziale marketingu, więc pora przekazać cele

Czytaj więcej
Planowanie marketingu

Cele marketingowe – jak je wyznaczać? [dużo przykładów]

Nieważne, czy jesteś dyrektorem marketingu w większej firmie, prowadzisz marketing w rodzinnym przedsiębiorstwie, czy jesteś właścicielem jednoosobowej działalności gospodarczej. W każdym z tym przypadków wyznaczenie celów marketingowych jest koniecznością. Czym są cele

Czytaj więcej
Budowanie marki

Okazja na White Week

Przygotowania do misji: Skuteczny Marketing Pewnie przez ostatnie tygodnie przeglądasz internet w poszukiwaniu kąsków, które chcesz złapać z okazji Black Friday. Nic dziwnego. Użytkownicy sieci robią to co roku – ja również.

Czytaj więcej

Odbierz pierwszą lekcję

Dowiesz się, czym tak naprawdę jest miniatura i jaką pełni rolę w procesie percepcji treści. A poza tym zrozumiesz główną ideę tworzenia klikalnych grafik, która opiera się o mechanizm luki informacyjnej.

Twoje dane są bezpieczne, co potwierdza klauzula RODO [czytaj więcej]
Zapisująć się na szkolenie online wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Wojciech Bizub skuteczny e-marketing z siedzibą w Cieszynie, ul. Odległa 76 (Administrator danych). Mogę cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.