Posłuchaj najnowszego odcinka podcastu: 177. SIEDEM pomysłów na ciekawy marketing Internetowy + 2 pytania bez których nie zaczniesz (Gość: Filip Globke)

BLOG

Planowanie marketingu

Kiedy powiedzieć klientowi STOP?

Wpis, który widzisz, został opracowany na podstawie mojego podcastu „Skuteczny marketing | Wojciech Bizub”, jeżeli preferujesz słuchanie: …, jeżeli wolisz czytać, jesteś we właściwym miejscu! Wersja skrócona: Jesteś zabiegany

Czytaj więcej
Planowanie marketingu

Ile kosztują usługi marketingowe w Polsce? (2019)

Cena to w Polsce wciąż temat tabu. W szczególności problematyczna jest sytuacja, gdy sprzedaje się czas. Przyjrzyjmy się wynikom badania, w którym polskie agencje i freelancerzy wypowiedzieli się na temat oczekiwanych stawek za najpopularniejsze

Czytaj więcej
#MinutoweRozkminy

Jakie są 3 superksiążki Twojej branży?

Często powtarzam, że do szybszego rozwoju wielu przedsiębiorstw wystarczyłoby przeczytanie 3 najważniejszych branżowych książek, a wiedza tam zawarta, te wskazówki, te tipy branżowe pozwoliłyby dużo, dużo szybciej rozwinąć firmę. I wtedy

Czytaj więcej
Planowanie marketingu

Co można zrobić z wpisem blogowym?

Blogi to dzisiaj podstawa content marketingu dla każdego biznesu, który sprzedaje cokolwiek w sieci internetowej. Dzięki niemu możesz przedstawić ciekawą historię firmy, zaprezentować swój produkt lub usługę, czy też

Czytaj więcej
Planowanie marketingu

10 powodów, dlaczego warto prowadzić bloga

Podczas wieczornego sprzątania kuchni dotarło do mnie – jak bardzo prowadzenie bloga jest podobne do codziennych czynności domowych. Niby przyziemna harówka, która musi zostać wykonana, jednak kiedy chcesz

Czytaj więcej
Budowanie marki

3 dziwne przekonania, które blokują rozwój firm

Dzisiaj nie chodzi o to, czy, ale kiedy rozpocznie się na poważnie działania w marketingu internetowym. Rozwój marketingu to obecnie droga w jedną, cyfrową stronę, której już nie da się zignorować. Jeśli wciąż w czyimś

Czytaj więcej

Odbierz pierwszą lekcję

Dowiesz się, czym tak naprawdę jest miniatura i jaką pełni rolę w procesie percepcji treści. A poza tym zrozumiesz główną ideę tworzenia klikalnych grafik, która opiera się o mechanizm luki informacyjnej.

Twoje dane są bezpieczne, co potwierdza klauzula RODO [czytaj więcej]
Zapisująć się na szkolenie online wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Wojciech Bizub skuteczny e-marketing z siedzibą w Cieszynie, ul. Odległa 76 (Administrator danych). Mogę cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.