Posłuchaj najnowszego odcinka podcastu: 177. SIEDEM pomysłów na ciekawy marketing Internetowy + 2 pytania bez których nie zaczniesz (Gość: Filip Globke)
jak zwiększyć efektywność

Jedno słowo, które wywinduje Twoją efektywność na zupełnie inny poziom

Udostępnij

Widzę, że ta prosta metoda stosowana jest przez osoby, które ukończyły prestiżowe uczelnie na kierunkach MBA, marketerów, a także nauczycieli… Jak widzisz stosuje ją spore grono osób, a o co tak naprawdę chodzi i jak możesz na tym skorzystać?

„Na wczoraj”. Prowadząc agencję interaktywną bardzo często słyszę to sformułowanie. Mam wrażenie, że cały marketing jest oparty na wczoraj, ale to już temat na zupełnie inny wpis i nie będę poruszał go w tym tekście.

Przez kilka ostatnich miesięcy tworzyłem magazyn, w którym reklamowały się topowe firmy z branży AGD. Magazyn rozrastał się i stawał się coraz bardziej obszerny treściowo. Dodawaliśmy kolejne opisy, poprawki do poprawek, akceptacje wielopoziomowe, wiecie, jak w korpo… I nagle…

Odbieram telefon [w środę] i otrzmymuję informację, że wydrukwany magazyn ma pojawić się w najbliższą sobotę na branżowych targach w Krakowie. Niezgadniecie!? Udało się wszystko postawić na głowie i magazyn był gotowy na sobotę. Najciekawsze jest to, że główny inwestor jednak nie wykorzystał go na tych tagach… Mimo wszystko. Dało się domknąć pracę, która trwała 6 miesięcy w 3 dni? Jasne, że tak.

Co było głównym powodem? Ustalenie nieprzekraczalnego terminu. Tzn. deadlinu. „Ma być na targach, wydrukowany za 3 dni.” [20 tys. egzemplarzy!] Motywacja wznosi się do stratosfery, gdy termin zbliża się w Twoim kierunku niczym rozpędzony pociąg.

Kilka kolejnych sytuacji, które niedawno mnie spotkały dały mi bardzo dużo do myślenia. Teraz do każdego działania ustalam termin. Jestem w tym konsekwentny. Widzę efekty. A wystarczy do każdego zadania dodać jedno słowo – termin realizacji.

Bonus. Jeżeli zarządzasz zespołem i jeden pracownik podlega pod większą ilość przełożonych, to jeżeli Ty wyznaczysz nieprzekraczalne terminy, to… zgadnij, czyje polecenia wykona w pierwszej kolejności?

Pytanie do publiczności!
Mam do Ciebie pytanie. Czy zdążyło Ci się tak, że przez długi czas coś leżało „w szufladzie”, a w ostatnie kilka nocy zostało w całości zrobione? Jeżeli jesteś w stanie podzielić się ze mną taką historią w komentarzu poniżej, to chętnie ją przeczytam.

WBIZNES-skuteczny-marketing-5-błędów

Dołącz do ponad 4500 osób, które czytają mojego newslettera.

Bonus na start: Checklista 5 największych błędów, które popełniają firmy w marketingu.

Może Cię również zainteresować:

Czym jest prowadzenie firmy?

Jeśli czytasz ten artykuł, to najpewniej prowadzisz firmę. Ale czy zastanawiasz się czasami nad tym, co tak właściwie to oznacza? Sprzedajesz produkty, dbasz o rozgłos, wystawiasz faktury, jesteś twarzą marki… coś z tej listy? Nic?

Czytaj więcej »

Autor wpisu:

Wojciech Bizub

Copywriter & właściciel agencji WBIZNES. Wykładowca akademicki. Prelegent największych konferencji biznesowych I <3 Marketing oraz WBEXP z Garym Vaynerchukiem. Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć m.in. z jego programów szkoleniowych online.

Wojciech Bizub Odczaruj Marketing

Odbierz pierwszą lekcję

Dowiesz się, czym tak naprawdę jest miniatura i jaką pełni rolę w procesie percepcji treści. A poza tym zrozumiesz główną ideę tworzenia klikalnych grafik, która opiera się o mechanizm luki informacyjnej.

Twoje dane są bezpieczne, co potwierdza klauzula RODO [czytaj więcej]
Zapisująć się na szkolenie online wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Wojciech Bizub skuteczny e-marketing z siedzibą w Cieszynie, ul. Odległa 76 (Administrator danych). Mogę cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.