(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-W48JZR'); !function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '584534911686250'); fbq('track', 'PageView');

Co pomoże rozwijać biznes szybciej?

“Koło już wynaleziono, i nie ma sensu robić tego po raz kolejny”

To powiedzenie, bardzo mocno służy mi w biznesie. Jak ja to rozumiem?


Oznacza to tyle, że nie warto samodzielnie wydreptywać szlaków na biznesowej ścieżce. 

Bo na 100% znalazł się już ktoś, kto przeszedł tamtędy przed nami i jest w stanie wskazać ścieżkę na skróty: tam, gdzie chcemy dojść.


Być może to nie będzie ścieżka, która z poniedziałku na wtorek doprowadzi nas do  oszałamiającego sukcesu.
Jednak być może będzie to tego rodzaju wskazówka, która spowoduje, że nasz turystyczny plecak będzie lżejszy.
Ponieważ wskazówka, którą otrzymamy, podciągnie go do góry, a nogom oszczędzi otarć i odgnieceń.
Czyli będzie nam w skrócie: dużo, dużo prościej.

Czasami to nie są osoby albo wiadomości bardzo odległe.
Czasem są to rozwiązania, które mamy bardzo wprost przed sobą.

 

 

WBIZNES-skuteczny-marketing-5-błędów

Dołącz do ponad 4300 osób, które czytają mojego newslettera.

Bonus na start: Checklista 5 największych błędów, które popełniają firmy w marketingu.

Może Cię również zainteresować:

Autor wpisu:

Wojciech Bizub

Copywriter & właściciel agencji WBIZNES. Wykładowca akademicki. Prelegent największych konferencji biznesowych I <3 Marketing oraz WBEXP z Garym Vaynerchukiem. Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć m.in. z jego programów szkoleniowych online.

Wojciech Bizub Odczaruj Marketing
Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Zobacz szczegóły