Co pomoże rozwijać biznes szybciej?

“Koło już wynaleziono, i nie ma sensu robić tego po raz kolejny”

To powiedzenie, bardzo mocno służy mi w biznesie. Jak ja to rozumiem?


Oznacza to tyle, że nie warto samodzielnie wydreptywać szlaków na biznesowej ścieżce. 

Bo na 100% znalazł się już ktoś, kto przeszedł tamtędy przed nami i jest w stanie wskazać ścieżkę na skróty: tam, gdzie chcemy dojść.


Być może to nie będzie ścieżka, która z poniedziałku na wtorek doprowadzi nas do  oszałamiającego sukcesu.
Jednak być może będzie to tego rodzaju wskazówka, która spowoduje, że nasz turystyczny plecak będzie lżejszy.
Ponieważ wskazówka, którą otrzymamy, podciągnie go do góry, a nogom oszczędzi otarć i odgnieceń.
Czyli będzie nam w skrócie: dużo, dużo prościej.

Czasami to nie są osoby albo wiadomości bardzo odległe.
Czasem są to rozwiązania, które mamy bardzo wprost przed sobą.

 

 

Sprawdź, na jakim poziomie marketingu jest Twój biznes

  • 5-punktowa checklista pomoże w diagnozie marketingu
  • Merytoryczna inspiracja, gdy "oczekuję czegoś więcej"
  • Wyłącznie najistotniejsze elementy pod sprzedaż

Pobierając materiał wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Wojciech Bizub skuteczny e-marketing z siedzibą w Cieszynie, ul. Odległa 76 (Administrator danych). Mogę cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

AUTOR

znawca biznesu

Wojciech Bizub 

Kontraktowy Dyrektor Marketingu w kilkudziesięciu firmach. Właściciel agencji WBIZNES. Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego oraz MBA na ASBiRO. Prelegent największych konferencji biznesowych I <3 Marketing oraz WBEXP z Garym Vaynerchukiem.

Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES.

Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.