JAKA CENA będzie właściwa za uczciwie wykonaną usługę? To pytanie zadają sobie zarówno wykonawcy, jak i klieci zlecający usługi marketingowe. W konsekwencji klienci nie wiedzą, KIEDY PRZEPŁACAJĄ, a kiedy usługa jest PODEJRZANIE TANIA.
W drugą stronę, wykonawcy nie wiedzą, jak wycenić usługę, aby nie przestrzelić, no, a gdy zaniżają ceny, to się nie rozwijają i nie stać ich na zatrudnienie kompetentnych pracowników. Jak temu zaradzić?
Uruchomiłem BADANIE CEN NAJPOPULARNIEJSZYCH USŁUG MARKETINGOWYCH W 2019. Udział zajmie mniej niż 2 minuty. To już 2 edycja ankiety dla wykonawców usług internetowych. W 2017 roku wzięło w niej udział 170 firm. Liczę, że w tym roku pobijemy ten wynik. Jeżeli zajmujesz się marketingiem, to wypełnij: https://goo.gl/forms/44eGwgAqBGLlx3mv1, a potem podeślij do znajomych z branży.
Dostęp do wyników będzie publiczny, bezpłatny. Całość zostanie ładnie opracowana i opublikowana w formie wpisu blogowego.
P.S. Ankieta nie jest brandowana, żadne dane nie są zbierane, nie trzeba się logować. Pozostaje tylko wypełnić (około 2 minuty): https://goo.gl/forms/44eGwgAqBGLlx3mv1