Rusza badanie cen najpopularniejszych usług marketingowych (2019)

JAKA CENA będzie właściwa za uczciwie wykonaną usługę? To pytanie zadają sobie zarówno wykonawcy, jak i klieci zlecający usługi marketingowe.  W konsekwencji klienci nie wiedzą, KIEDY PRZEPŁACAJĄ, a kiedy usługa jest PODEJRZANIE TANIA.

W drugą stronę, wykonawcy nie wiedzą, jak wycenić usługę, aby nie przestrzelić, no, a gdy zaniżają ceny, to się nie rozwijają i nie stać ich na zatrudnienie kompetentnych pracowników. Jak temu zaradzić?

Uruchomiłem BADANIE CEN NAJPOPULARNIEJSZYCH USŁUG MARKETINGOWYCH W 2019. Udział zajmie mniej niż 2 minuty. To już 2 edycja ankiety dla wykonawców usług internetowych. W 2017 roku wzięło w niej udział 170 firm. Liczę, że w tym roku pobijemy ten wynik. Jeżeli zajmujesz się marketingiem, to wypełnij: https://goo.gl/forms/44eGwgAqBGLlx3mv1, a potem podeślij do znajomych z branży.

Dostęp do wyników będzie publiczny, bezpłatny. Całość zostanie ładnie opracowana i opublikowana w formie wpisu blogowego.

P.S. Ankieta nie jest brandowana, żadne dane nie są zbierane, nie trzeba się logować. Pozostaje tylko wypełnić (około 2 minuty):  https://goo.gl/forms/44eGwgAqBGLlx3mv1

Dołącz do ponad 2000 osób które czytają mojego newslettera.

Bonus na start: Checklista 5 największych błędów, które popełniają firmy w marketingu.

Autor wpisu:

Wojciech Bizub

Copywriter. Kontraktowy Dyrektor Marketingu w kilkudziesięciu firmach. Właściciel agencji WBIZNES. Wykładowca MBA na ASBiRO. Prelegent największych konferencji biznesowych I <3 Marketing oraz WBEXP z Garym Vaynerchukiem. Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.