Rusza badanie cen najpopularniejszych usług marketingowych (2019)

JAKA CENA będzie właściwa za uczciwie wykonaną usługę? To pytanie zadają sobie zarówno wykonawcy, jak i klieci zlecający usługi marketingowe.  W konsekwencji klienci nie wiedzą, KIEDY PRZEPŁACAJĄ, a kiedy usługa jest PODEJRZANIE TANIA.

W drugą stronę, wykonawcy nie wiedzą, jak wycenić usługę, aby nie przestrzelić, no, a gdy zaniżają ceny, to się nie rozwijają i nie stać ich na zatrudnienie kompetentnych pracowników. Jak temu zaradzić?

Uruchomiłem BADANIE CEN NAJPOPULARNIEJSZYCH USŁUG MARKETINGOWYCH W 2019. Udział zajmie mniej niż 2 minuty. To już 2 edycja ankiety dla wykonawców usług internetowych. W 2017 roku wzięło w niej udział 170 firm. Liczę, że w tym roku pobijemy ten wynik. Jeżeli zajmujesz się marketingiem, to wypełnij: https://goo.gl/forms/44eGwgAqBGLlx3mv1, a potem podeślij do znajomych z branży.

Dostęp do wyników będzie publiczny, bezpłatny. Całość zostanie ładnie opracowana i opublikowana w formie wpisu blogowego.

P.S. Ankieta nie jest brandowana, żadne dane nie są zbierane, nie trzeba się logować. Pozostaje tylko wypełnić (około 2 minuty):  https://goo.gl/forms/44eGwgAqBGLlx3mv1

Sprawdź, na jakim poziomie marketingu jest Twój biznes

  • 5-punktowa checklista pomoże w diagnozie marketingu
  • Merytoryczna inspiracja, gdy "oczekuję czegoś więcej"
  • Wyłącznie najistotniejsze elementy pod sprzedaż

Pobierając materiał wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Wojciech Bizub skuteczny e-marketing z siedzibą w Cieszynie, ul. Odległa 76 (Administrator danych). Mogę cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.

AUTOR

znawca biznesu

Wojciech Bizub 

Kontraktowy Dyrektor Marketingu w kilkudziesięciu firmach. Właściciel agencji WBIZNES. Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego oraz MBA na ASBiRO. Prelegent największych konferencji biznesowych I <3 Marketing oraz WBEXP z Garym Vaynerchukiem.

Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES.

Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.