wojciech bizub biznes

Kim jest Wojciech Bizub i dlaczego tak wygląda jego firma?

“Wojtek, czym Ty się właściwie zajmujesz? A dlaczego tak wygląda Twoje logo? I dlaczego masz w nim kolory Play’a?”  Te pytanie słyszę praktycznie przez cały czas. Właśnie dlatego postanowiłem odpowiedzieć i wyjaśnić kilka kwestii.

Dlaczego Wojciech Bizub?

Firma to ja. Jestem jej twarzą. Ludzie nie przychodzą do agencji, tylko przychodzą do mnie. Przy tym trzeba pamiętać, że budowanie firmy w oparciu o markę osobistą to duża obietnica. Nie mogę sobie pozwolić na porażkę. Nazwę firmy i logo łatwo zmienić. Tożsamość już nie jest taka łatwa do zmiany.

Dlaczego e-marketing?

Zajmuję się marketingiem w internecie. To znaczy, że specjalizuję się wyłącznie w elektronicznym świecie marketingu online, który odkrywasz siadając przed ekranem komputera. Jest jeszcze jeden powód, dla którego robię to tylko przez Internet, ale o tym w kolejnych akapitach.

Dlaczego skuteczny?

Ponieważ z całego morza różnych rozwiązań, strategii i narzędzi, wybieram te właściwe i tworzę z nich system, który skutecznie zrealizuje cel marketingowy. Jeżeli wiem, że jest to niemożliwe, dowiesz się o tym przed rozpoczęciem projektu. Co ważne, wspólnie z zespołem specjalistów zajmę się tym kompleksowo.

Dlaczego kolor fioletowy?

Nie, sieć Play nie miała z tym żadnego związku. Mam zupełnie inny powód. Zadam Ci pytanie. Jaki kolor szaty kojarzy Ci się najbardziej z czarnoksiężnikiem? Najczęściej jest to właśnie kolor fioletowy.

Dlaczego czarnoksiężnik?

Ponieważ pomagam ludziom rozwijać biznes robiąc rzeczy, których absolutnie nie rozumieją. Czasami używam skomplikowanych słów, które brzmią jak zaklęcia. W codziennej pracy pomagają mi dziwne narzędzia, dzięki którym maksymalnie obniżam koszty marketingowe i przyspieszam działanie firmy.

Czym wyróżniam się na rynku?

a) Moje działania sprowadzają do firmy nowych klientów i jest to proces całkowicie mierzalny. To oznacza, że klienci dokładnie wiedzą, poczują i zobaczą w raporcie – ilu klientów ode mnie – do nich trafiło. Pełna mierzalność – to właśnie dlatego specjalizuję się w e-marketingu.

b) Aż 74% MSP nie mierzy swoich działań marketingowych. Dzięki mnie dołączają do elitarnego grona – 26% małych i średnich firm, które w przemyślany sposób mierzą swoje działania marketingowe.

c) Sprzedaż przez internet to proces. Trzeba zadbać o kilka podstawowych elementów, które opisałem w swojej książce – Niezbędniku (klik). Wiem, że czasami wystarczy prosta zmiana, by wygenerować strumień nowych klientów. Najlepsze jest to, że ten proces da się elastyczne poprawiać, by z miesiąca na miesiąc, było jeszcze lepiej.

Co więc dokładnie robię?

Zajmuję się e-sprzedażą, ale nie sprzedaję bezpośrednio żadnych produktów. Tworzę system marketingowy, który generuje kontakty do ludzi, którzy są żywo zainteresowani danym produktem. Co się z nimi potem stanie? To zależy od firmy. Ja przekazuję 3 naprawdę wartościowe wskazówki oraz 1 sprytny sposób, jak w prosty sposób zamienić kontakty na klientów.

Dlaczego to właśnie ja mam to zrobić?

Widzisz, w trakcie ostatnich lat sprzedawałem już produktu praktycznie ze wszystkich branż. Wyraźnie widzę, że pewne z nich będą sprzedawały się łatwo, a inne to będzie droga przez krew, pot i łzy. Tylko przez ostatnie 12 miesięcy dostarczyłem klientom ponad 30 tysięcy wartościowych kontaktów do klientów.

Wiem, co działa, a czego należy unikać, dzięki temu oszczędzam pieniądze na nietrafione działania marketingowe, a dodatkowo wybiorę tylko te działania, które przynoszą powtarzalnie wyniki.

W jaki sposób to realizuję?

Tworzę innowacyjny system, który „krok po kroku” doprowadza klienta do firmy. To pewna sekwencja zdarzeń, które muszą się wydarzyć, by trafić do umysłu, serca i portfela klientów. Jeżeli coś takiego byłoby dla Ciebie pomoce, to wiesz gdzie mnie szukać.

Sprawdź, na jakim poziomie marketingu jest Twój biznes

  • 5-punktowa checklista pomoże w diagnozie marketingu
  • Merytoryczna inspiracja, gdy "oczekuję czegoś więcej"
  • Wyłącznie najistotniejsze elementy pod sprzedaż

Pobierając materiał wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Wojciech Bizub skuteczny e-marketing z siedzibą w Cieszynie, ul. Odległa 76 (Administrator danych). Mogę cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

AUTOR

znawca biznesu

Wojciech Bizub 

Copywriter. Dzisiaj klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek. Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców stworzył strategię marketingową WBIZNES. Jego wizytówką są osiągane wyniki oraz opinie klientów: https://www.youtube.com/watch?v=XxQAhF5IDB8. Autor kilku kursów online. Praktyk prowadzący szkolenia w ramach Akademii Ekspertów 2.0 u Pawła Danielewskiego.