Czy to o czym mówię, na co dzień jest tylko dla przedsiębiorców? Oczywiście, że nie.
Popatrz, taka statystyka:
– 90% osób w mediach społecznościowych, tylko konsumuje (mam nadzieję, że nie mówię teraz o Tobie).
– 10% wykazuje jakąkolwiek inicjatywę: lajkuje, komentuje, czasami udostępnia.
To dlatego wszyscy „rozmawiają o twórcach”, ale lajkować to już nie ma komu.
– tylko 1% z tych osób tworzy jakąś treść, publikuje jakieś wideo, wrzuca jakieś zdjęcia z opisem.
Bardzo niewiele, to znaczy, że jeśli zaczniesz dzisiaj opowiadać o swojej pasji: o czytaniu książek, jeżdżeniu na rowerze, być może o parzeniu kawy, to po pewnym czasie — nie będzie to od razu — zbudujesz taką społeczność, za którą ktoś zapłaci, żeby do nich w ogóle dotrzeć.
I wtedy zaczniesz zarabiać na swojej pasji, a samo to, że zarabiać, to jedno.
Ale jakie szczęście daje posiadanie takiej społeczności. Komunikacja z taką grupą osób jest czymś niesamowitym!