JAK ZAPLANOWAĆ
I PRZEPROWADZIĆ REKORDOWĄ KAMPANIĘ SPRZEDAŻOWĄ
W IV KWARTALE ROKU?

✔️ jak wyznaczyć rekordowy cel sprzedaży?

✔️ 2. najskuteczniejsze narzędzia budujące ciekawość

✔️ 5-krokowa formuła pozyskiwania kontaktów

✔️ telefoniczna formuła sprawdzona przy 15 000 rozmów

Czego się dowiesz korzystając z programu?

1. JAK ZACIEKAWIĆ
KLIENTA?

Kiedyś mówiło się, że marketing wystarczy zacząć od świadomości. Niestety dzisiaj dla klienta świadomość, to nuda. Dlatego na wideo omówię 2 najskuteczniejsze narzędzia budowania ciekawości.

2. JAK GENEROWAĆ
LEADY?

Nie ma większej filozofii w pozyskiwaniu 10 potencjalnych klientów dziennie. Służy do tego prosta formuła 5-kroków. Tak, ją również objaśnię szczegółowo na wideo. Twarda sprzedaż w miękkim wydaniu.

3. JAK SPRZEDAWAĆ TELEFONICZNIE?

Źle prowadząc rozmowę można odstraszyć nawet 100 zainteresowanych klientów dziennie. Opracowałem skuteczną formułę sprzedażową, która wynika z przeprowadzenia ponad 15 000 rozmów handlowych.

Wideo wprowadzenie

Dlaczego IV kwartał roku
jest najlepszym momentem,
aby docisnąć sprzedaż?

Nie lubię wymówek. Można byłoby przyjąć, że styczeń jest słaby, bo ludzie nie mają pieniędzy po świętach, potem są ferie zimowe, więc nie myślą o zakupach. Po feriach przychodzi Wielkanoc, to wiadomo. Po wielkanocy… no krótka luka, że można coś sprzedać, a potem to klapa totalna – letnie wakacje i wyniki zerowe. Można byłoby szukać wymówek w nieskończoność.

Wolę podejście, w którymi sami tworzymy sobie najlepsze warunki do generowania rekordów sprzedaży. Jest jednak coś magicznego pomiędzy okresem powrotów z wakacji, a świętami bożego narodzenia. 

Z jednej strony łatwiej dotrzeć do zrelaksowanych umysłów, z drugiej strony chęć dopięcia ważnych dla siebie projektów do końca roku, a z “trzeciej strony” zbliżający się już okres kupowania prezentów.

Tak, IV kwartał  jest zdecydowanie najlepszy dla wielu branż. Czasami wystarczy wyznaczyć konkretny cel, zaangażować się i z determinacją walczyć o jego realizację nawet ambitnego wyniku. Myślę, że sporo ułatwiam swoimi materiałami.

Na początku zapraszam do zapoznania się z merytorycznymi pigułkami w formie materiałów wideo, a na sam koniec przygotowałem niespodziankę, ale trzeba się zapisać i lepiej przerobić wszystkie materiały, aby móc z niej w pełni skorzystać. 

Wyznacz rekordowy cel
Podejmij wyzwanie
Działaj!

Podejmiesz wyzwanie?

Chcę, aby IV kwartał był dla Ciebie rekordowym pod kątem sprzedaży i satysfakcji z prowadzonego biznesu. W życiu nic nie dzieje się z powietrza, dlatego trzeba się do tego dobrze przygotować. Od czego zacząć? Jesteś dwa kroki od startu:

1. Najpierw odbierz dostęp do materiałów klikając w przycisk poniżej. Wszystko będzie na Ciebie czekało “po drugiej stronie.”

2. Dołącz do wydarzenia na Facebooku. Cały program jest bezpłatny, więc wszelkie wzmianki w Internecie, udostępnienia itp. będą najlepszą zapłatą za moją pracę.