Kiedyś mówiło się, że marketing wystarczy zacząć od świadomości. Niestety dzisiaj dla klienta świadomość, to nuda. Dlatego na wideo omówię 2 najskuteczniejsze narzędzia budowania ciekawości.
Nie ma większej filozofii w pozyskiwaniu 10 potencjalnych klientów dziennie. Służy do tego prosta formuła 5-kroków. Tak, ją również objaśnię szczegółowo na wideo. Twarda sprzedaż w miękkim wydaniu.
Źle prowadząc rozmowę można odstraszyć nawet 100 zainteresowanych klientów dziennie. Opracowałem skuteczną formułę sprzedażową, która wynika z przeprowadzenia ponad 15 000 rozmów handlowych.
Nie lubię wymówek. Można byłoby przyjąć, że styczeń jest słaby, bo ludzie nie mają pieniędzy po świętach, potem są ferie zimowe, więc nie myślą o zakupach. Po feriach przychodzi Wielkanoc, to wiadomo. Po wielkanocy… no krótka luka, że można coś sprzedać, a potem to klapa totalna – letnie wakacje i wyniki zerowe. Można byłoby szukać wymówek w nieskończoność. Wolę podejście, w którymi sami tworzymy sobie najlepsze warunki do generowania rekordów sprzedaży.
Czasami wystarczy wyznaczyć konkretny cel, zaangażować się i z determinacją walczyć o jego realizację nawet ambitnego wyniku. Myślę, że sporo ułatwiam swoimi materiałami.
Na początku zapraszam do zapoznania się z merytorycznymi pigułkami w formie materiałów wideo, a na sam koniec przygotowałem niespodziankę, ale trzeba się zapisać i lepiej przerobić wszystkie materiały, aby móc z niej w pełni skorzystać.
Chcę, aby każdy kwartał był dla Ciebie rekordowym pod kątem sprzedaży i satysfakcji z prowadzonego biznesu. W życiu nic nie dzieje się z powietrza, dlatego trzeba się do tego dobrze przygotować. Od czego zacząć? Jesteś dwa kroki od startu:
1. Najpierw odbierz dostęp do materiałów klikając przycisk poniżej. Wszystko będzie na Ciebie czekało „po drugiej stronie.”
2. Dołącz do wydarzenia na Facebooku. Cały program jest bezpłatny, więc wszelkie wzmianki w Internecie, udostępnienia itp. będą najlepszą zapłatą za moją pracę.
Skontaktuj się z nami, aby otrzymać niezobowiązującą propozycję współpracy, na widok której chciwie się uśmiechniesz.
Dowiesz się, czym tak naprawdę jest miniatura i jaką pełni rolę w procesie percepcji treści. A poza tym zrozumiesz główną ideę tworzenia klikalnych grafik, która opiera się o mechanizm luki informacyjnej.