usuwanie znajomych na facebooku

Usuń mnie ze znajomych!

Masz pewnie ze 300 długopisów, a piszesz (z) dwoma. Podobnie jest na Facebook’u ze znajomymi. Ilość przedkłada się nad jakość. Jak to ogarnąć?

Odpowiedź jest prosta. Jak trawa jest zbyt wysoka, to co robisz? Oczywiście skracasz. Podobnie ze zbyt dużą ilością znajomych. „Skracasz” tę liczbę.

Tak samo w biznesie. Precyzyjnie ustalasz KTO NIE JEST TWOIM KLIENTEM i tworzysz komunikaty dostosowane do pozostałych osób.

Wracając na profil prywatny. To Twoje życie, Twoja przestrzeń, Twoja kolorowanka i możesz sobie wyjeżdżać za linię do woli. Jeżeli coś Ci przeszkadza, to wiedz, że trzeba samodzielnie sobie z tym poradzić – oczyścić. Ten wpis jest takim bodźcem do działania. Stwórz #czysterelacje na swoim profilu na Facebook’u.

#1 Krok pierwszy

Kogo usunąć? Osoby, które:

1. Spamują wpisami, które zupełnie Cię nie interesują.
2. Nie odzywają się do Ciebie, nie masz z nimi kontaktu – martwe dusze.
3. Nie angażują się w to, co publikujesz – podglądacze.

Podziękuj (w myślach) i kliknij „Usuń z grona znajomych”.

Kiedyś nawet napisałem wpis o 9 typach znajomych, którzy bardzo ograniczają >

Natychmiastowa korzyść! Facebook to miliardy informacji. Z pewnością wiesz, że nie widzisz wszystkich wpisów, ze wszystkich stron i od każdego znajomego. Istnieje algorytm, który bardzo precyzyjnie dobiera treści, które Ci się wyświetlają. Dzięki oczyszczeniu listy znajomych trafisz do osób, które są zainteresowane Twoimi treściami.

a jeszcze lepsze w tym jest to, że sam będziesz widział treści od tych osób, które sam wybierzesz, żadnego zbędnego spamu od ludzi ‘znikąd’ – dodaje Monika, czytelniczka bloga Nie lubię odpoczywać.

Zadanie:
Zapisz sobie aktualną liczbę znajomych. Podziel przez 2. To docelowa liczba, którą chcesz osiągnąć. Spokojnie, nie wszystko na raz.

Ważniejszy jest progres – droga do celu, niż perfekcja. Nie musisz wszystkich usuwać na raz. Zacznij od dzisiaj.

#2 Krok drugi

Czas na drugi, który jest jeszcze prostszy.
Usuń z polubień wszystkie strony, które kiedyś Cię interesowały, a teraz tylko spamują. Pewnie jest ich sporo. Zaczynałem od 110, teraz jest ich tylko 60.

Tutaj znajdziesz prostą aplikację, która pomoże oczyścić Ci profil:
> No dobra, sprawdzam tę aplikację >>>>>
http://www.manageyourlikes.com

Wystarczy Ci odwagi, by podjąć to wyzwanie? Trzymam za Ciebie kciuki.

P.S. wiem, że akcją wyraziło zainteresowanie już kilkadziesiąt osób. Chciałbym dokładnie przeliczyć, ile osób weźmie w niej udział. Jeżeli do niej dołączysz, to pamiętaj, proszę, o oficjalnym tagu #czysterelacje. Będzie mi również bardzo miło, jeżeli jednocześnie udostępnisz ten wpis dalej.

Sprawdź, na jakim poziomie marketingu jest Twój biznes

  • 5-punktowa checklista pomoże w diagnozie marketingu
  • Merytoryczna inspiracja, gdy "oczekuję czegoś więcej"
  • Wyłącznie najistotniejsze elementy pod sprzedaż

Pobierając materiał wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Wojciech Bizub skuteczny e-marketing z siedzibą w Cieszynie, ul. Odległa 76 (Administrator danych). Mogę cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

AUTOR

znawca biznesu

Wojciech Bizub 

Copywriter. Dzisiaj klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek. Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców stworzył strategię marketingową WBIZNES. Jego wizytówką są osiągane wyniki oraz opinie klientów: https://www.youtube.com/watch?v=XxQAhF5IDB8. Autor kilku kursów online. Praktyk prowadzący szkolenia w ramach Akademii Ekspertów 2.0 u Pawła Danielewskiego.