Posłuchaj najnowszego odcinka podcastu: 176. 7 podstępnych sztuczek pozyskiwania UWAGI klientów
podstawy marketingu

5 rzeczy, które są nieosiągalne dla marketerów na Facebook’u, a FastTony już to ma

Udostępnij

Chcesz pozostawić konkurencję daleko z tyłu? Rozwijasz się i poszukujesz możliwości? Testujesz nowe rozwiązania i sprawdzasz najnowsze technologie? FastTony pewnie bardzo Ci się spodoba. 

Zobacz, kilka, kilkanaście godzin tygodniowo spędzasz przed komputerem. Może więcej. Przypomnij sobie reklamy, które przez ten czas widziałeś.

Podejrzewam, że nie pamiętasz teraz żadnej. To dlatego, że cierpimy na ślepotę banerową. Krótko mówiąc, Twój mózg odruchowo ignoruje elementy wyglądające jak reklamy.

Z tego wpisu dowiesz się:

Fast Tony opinie

Zobaczysz coś, na co dokładnie masz w danej chwili ochotę. Wtedy to coś przestaje już być natrętną reklamą, a staje się cenną wskazówką. Drogowskazem, gdzie znajdziesz ten cenny smakołyk, na który aktualnie masz ochotę.

No dobra, ale jak zrobić taką reklamę w praktyce? 

Wykorzystaj miejsca, w których ludzie potrzebują właśnie teraz Twoich produktów.

Czy wystarczy Ci 1,5 mld użytkowników na świecie, 15 mln aktywnych w Polsce?

Przy tak dużej ilości osób i właściwym doborze kryteriów musisz trafić na swoich klientów. Pewnie będziesz bogaty, jeżeli nawet 0,01% się Tobą zainteresuje. Jednak nie wyobrażaj sobie od razu furgonetek wyładowanych pieniędzmi, bo aż tak łatwo nie będzie.

Dokładnie piszę o reklamie na Facebook’u. Tylko nie takiej podstawowej (chociaż ona na początek jest również ok)

Firma FastTony to polska aplikacja, która jest nakładką na narzędzia reklamowe na Facebooku i za każdym razem o kilka kroków wyprzeda każdy ruch społecznościowego giganta z Doliny Krzemowej.

Fast Tony Recenzje

#1 Sterowanie reklamami z uwzględnieniem warunków pogodowych

Sterowanie reklamami z uwzględnieniem warunków pogodowych

Np. temperatura przekracza 30 stopni – reklamujesz lokalny Aqua Park, stroje kąpielowe, lody, piwo. Wszystkie produktu, które kupujemy, gdy jest ciepło.

Gdy spada ciśnienie atmosferyczne wiele osób skarży się na ból głowy – reklamujesz tabletki przeciwbólowe. 

reklama tabletek przeciwbólowych

#2 Wielopoziomowe kierowanie reklam

Jak trafić do osób, które właśnie potrzebują Twojego produktu. Na potrzeby artykułu załóżmy, że sprzedajesz sprzęt do uprawiania sportów walki.

Pomyślmy teraz o Twoim kliencie… Lubi sport, sporty walki, inne marki z odzieżą sportową, odżywki sportowe, możemy przypuszczać, że nie pali papierosów. Możemy dalej szukać, ale…

idealny model do reklamy odzieży sportowej
Źródło: wall.alphacoders.com

…tyle wystarczy. Standardowa konfiguracja kampanii spowoduje, że dotrzesz do osób, które spełniają wyłącznie jeden z tych warunków. To oznacza, że Twoja grupa docelowa będzie bardzo rozproszona. Część osób będzie interesowała się odżywkami, ale wyłącznie takimi dla kulturystów, a inni interesowali się sportem i szukają butów do biegania.

A przecież Tobie zależy na łącznym spełnieniu wszystkich kryteriów, bo dzięki temu trafisz do swojego klienta idealnego, który trenuje sztuki walki i chce kupić Twój produkt.

Szybka kalkulacja reklamy na Facebook’u – czy fasttony nie straci moich pieniędzy?   

Wariant I – Facebook
Wprowadzając wszystkie parametry do Facebook’a Twoja grupa docelowa zostanie oszacowana ~ 10 mln osób. Uruchamiając taką kampanię: 98% osób nie będzie zainteresowana, 1% kliknięć będzie przypadkowa, 1% kliknięć to ciekawscy, którzy powiedzą, że kiedyś kupią. Ale nie musi tak być.

Wariant II – FastTony
Spełnienie łączne kryteriów spowoduje, że trafisz do supersprecyzowanej grupy osób ~ 2000 osób, czyli prawdopodobieństwo tego, że ktoś z nich trenuje i aktualnie potrzebuje Twojego produktu (jeżeli sprzedajesz sprzęt sportowy) jest wielokrotnie wyższe.

fast tony

Na czerwono zaznaczone miejsce, w którym są Twoi klienci.

Dzięki koncentracji klientów wydasz zdecydowanie mniej na reklamę, a zwrot z inwestycji będzie wyższy. Chciałbym Ci tylko pokazać przykład, tę reklamę mogłem dostosować do dowolnej branży.

#3 Gorące przyciski w fasttony

Ludzie rzadko wiedzą, „co powinni zrobić dalej”. Odkryto, że intuicyjnie szukamy przycisków, które przeniosą nas dalej (nie ważne gdzie, ale dalej). Reklama w Internecie, która posiada taki przycisk jest skuteczniejsza.

Do dyspozycji reklamodawców korzystających z Fast Tony’ego jest aż 30 przycisków CALL To ACTION. Przycisków wezwania do działania. Dzięki temu precyzyjnie wskażesz, co powinien zrobić klient po wyświetleniu reklamy. Krótko mówiąc, Fast Tony daje większą i bardziej precyzyjną możliwość wyboru.

#4 Dane natychmiastowego reagowania

Aktualnie tzw. gorące leady po 24 godzinach już „zamarzają” –  dezaktualizują się. Teraz potrzebna jest natychmiastowa reakcja – do 5 min. Fast Tony udostępnia funkcję tworzenia specjalnych formularzy sprzedażowych na Facebook’u. Wypełnienie formularza kontaktowego oznacza, że w 30 sekund na Twoim mail’u pojawią się dane klienta, który zgłosił się po Twój produkt na FACEBOOK’u. Najlepsze jest to, że aplikacja sama pobierze dane kontaktowe z facebook’owego profilu zgłaszającego się klienta. On sam kliknie tylko jeden przycisk.

Tak wygląda formularz zapisu Fast Tony.
Tak wygląda formularz zapisu Fast Tony.

#5 W fasttony jest taniej!

Klienci FastTony mogą się rozliczać wyłącznie za przejścia na stronę, dzięki temu oszczędzają pieniądze. Przy normalnej reklamie na Facebook’u nie ma takiej możliwości i niestety płacisz praktyczne za każdą aktywność, a przez to tracisz mnóstwo pieniędzy.

Tyle o plusach.

Niestety mam też złą informację. Dla ostudzenia emocji muszę wspomnieć o drobnych minusach.

#1 Fast Tony jest w całości po angielsku i jeżeli nie znasz języka, to będzie Ci trudno się po nim poruszać.
#2 Twórcy oprogramowania używają bardzo trudnych pojęć, które dla normalnego zjadacza chleba brzmią, jak zaklęcia. CPM, CPC, CPA, Custom Location, Local Awarness, DPA, CA, CTA, RTG, BID, CAP.

Jednak jeżeli masz czas, to warto nauczyć się tej aplikacji. Mając odrobinę wprawy i technicznego zacięcia, możesz bardzo dużo zaoszczędzić na reklamach.

Mogę dodać, że w całości zrezygnowałem z aplikacji Facebook’a i w przypadku każdej kampanii korzystam z aplikacji. Gołym okiem widać, jak działanie FastTony wpływa pozytywnie na biznes. Co najistotniejsze, po wydaniu kilkunastu tysięcy złotych w tym narzędziu na zewnętrznie reklamy, nie wyobrażam sobie z niego rezygnować.

Teraz pora na prezent!

Kliknij i odbierz bezpłatny okres testowy (14 dni) na pakiet premium – wartość 500 zł.

Wielki szacun dla Twórcy FastTony’ego – Daniela Kędzierskiego.

P.S. FastTony to Szybki Tosiek z Epoki Lodowcowej.


Warto wiedzieć!

Jak FastTony pomaga w skuteczniejszym targetowaniu reklam na Facebooku?

To aplikacja ułatwiająca precyzyjne targetowanie reklam na Facebooku. Umożliwia sterowanie reklamami z uwzględnieniem warunków pogodowych i wielopoziomowe kierowanie reklam. Dzięki temu, klienci FastTony mogą skierować swoje reklamy do bardzo specyficznych grup odbiorców, zwiększając skuteczność kampanii.

Jak FastTony wpływa na wyniki reklam na Facebooku?

FastTony robi reklamy na Facebooku skuteczniejszymi poprzez precyzyjne targetowanie i natychmiastowe reagowanie na dane. Skupia się na bardzo sprecyzowanych grupach docelowych, co zwiększa prawdopodobieństwo zainteresowania Twoim produktem. Dodatkowo oferuje rozliczanie wyłącznie za przejścia na stronę, co pozwala zaoszczędzić na reklamie.

Dlaczego mówi się, że FastTony nie działa?

FastTony czasami spotyka się z negatywnymi opiniami, co jednak jest często wynikiem nieporozumień. Niektóre osoby mogą początkowo uważać, że system nie działa poprawnie, bo wyniki kampanii nie spełniają ich oczekiwań. Jednak z mojego doświadczenia, klucz do sukcesu leży w pełnym wykorzystaniu możliwości tego narzędzia. Automatyzacja reklam przez FastTony oszczędza czas i pieniądze.

Przeczytaj więcej o marketingu na Facebooku:

WBIZNES-skuteczny-marketing-5-błędów

Dołącz do ponad 4500 osób, które czytają mojego newslettera.

Bonus na start: Checklista 5 największych błędów, które popełniają firmy w marketingu.

Może Cię również zainteresować:

Autor wpisu:

Wojciech Bizub

Copywriter & właściciel agencji WBIZNES. Wykładowca akademicki. Prelegent największych konferencji biznesowych I <3 Marketing oraz WBEXP z Garym Vaynerchukiem. Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć m.in. z jego programów szkoleniowych online.

Wojciech Bizub Odczaruj Marketing

Odbierz pierwszą lekcję

Dowiesz się, czym tak naprawdę jest miniatura i jaką pełni rolę w procesie percepcji treści. A poza tym zrozumiesz główną ideę tworzenia klikalnych grafik, która opiera się o mechanizm luki informacyjnej.

Twoje dane są bezpieczne, co potwierdza klauzula RODO [czytaj więcej]
Zapisująć się na szkolenie online wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Wojciech Bizub skuteczny e-marketing z siedzibą w Cieszynie, ul. Odległa 76 (Administrator danych). Mogę cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.