Dlaczego warto wybrać droższe rozwiązanie?
Jakość zawsze musi kosztować. W biznesie mówi się o takim zjawisku jak trade off, czyli coś kosztem czegoś. Zobacz, jeżeli taka firma, wytwarza jakiś bardzo tani produkt,
Jakość zawsze musi kosztować. W biznesie mówi się o takim zjawisku jak trade off, czyli coś kosztem czegoś. Zobacz, jeżeli taka firma, wytwarza jakiś bardzo tani produkt,
“Koło już wynaleziono, i nie ma sensu robić tego po raz kolejny” To powiedzenie, bardzo mocno służy mi w biznesie. Jak ja to rozumiem? Oznacza to tyle, że nie warto samodzielnie wydreptywać szlaków na biznesowej ścieżce. Bo na 100% znalazł
Jak poczuć się pewnie na scenie? W wystąpieniach przed kamerą lub przed publicznością — nie ma żadnej magii. To jest kwestia odpowiedniego przygotowania się, zebrania materiałów i przedstawienia ich w atrakcyjny sposób. Teraz magia dzieje
Piątek, piąteczek, piątunio — to dzień, w którym mentalnie wiele osób zaczyna już weekend, ale najciekawsze, że jest to również dzień, w którym telefon praktycznie nie dzwoni, a maile dużo rzadziej “pikają” I to jest ten moment, który warto
Nie zaczynaj od witam! Bo „witam” ma w sobie taką niegrzeczną manierę ustawiania hierarchii. A jak wiemy, wszyscy w internecie jesteśmy równi i możemy się komunikować na równych zasadach. Witać może dyrektor szkoły uczniów
Jeżeli masz dużo treści i nie wiesz, od czego zacząć, to rozłóż to sobie. To tak samo, jak zjeść słonia — czyli po kawałku. Rozłóż sobie ten materiał na kawałki. Ustaw tapetę na pulpicie, a nawet
Łukasz, dokładnie, zadał mi ostatnio pytanie: “Wojtku, czytam materiały, mam różne kursy online, przeszedłem wszystkie rzeczy, jakie są, à propos tworzenia marketingu w internecie. Od czego zacząć, jak
Ludzie lubią rozmawiać o ideach, ale jeszcze bardziej niż o ideach, lubią rozmawiać o innych ludziach. A mówię o tym, bo wiele osób pyta się mnie „co publikować na Instagramie?” Więc takie 3 rzeczy,
Obiecałem sobie nagrać 9 materiałów wideo. To miał być jeden z nich. Ale obrobiłem wszystkie, zgrałem na komputer, wgrałem już w odpowiedni sposób, miałem wszystko przygotowane. Porozbierałem już sobie
„Ej, ale czy ja muszę zrobić sobie zdjęcie, siebie pokazać na tym wideo? Dlaczego nie możemy wystawić tam logo?!?” Nie, nie możemy wystawić tam logo z prostej przyczyny. Czy jak klient przyjdzie do firmy,
Czy to o czym mówię, na co dzień jest tylko dla przedsiębiorców? Oczywiście, że nie. Popatrz, taka statystyka: – 90% osób w mediach społecznościowych, tylko konsumuje (mam nadzieję, że nie mówię teraz o Tobie). – 10% wykazuje
Często powtarzam, że do szybszego rozwoju wielu przedsiębiorstw wystarczyłoby przeczytanie 3 najważniejszych branżowych książek, a wiedza tam zawarta, te wskazówki, te tipy branżowe pozwoliłyby dużo, dużo szybciej rozwinąć firmę. I wtedy
Skontaktuj się z nami, aby otrzymać niezobowiązującą propozycję współpracy, na widok której chciwie się uśmiechniesz.
Dowiesz się, czym tak naprawdę jest miniatura i jaką pełni rolę w procesie percepcji treści. A poza tym zrozumiesz główną ideę tworzenia klikalnych grafik, która opiera się o mechanizm luki informacyjnej.