Konsultacje marketingowe

Strategia marketingowa, czyli co musisz poprawić dzisiaj, żeby jutro zarabiać więcej.

Z biznesowego punktu widzenia są trzy czarne scenariusze. Chcesz je poznać?

  1. Biznes, który nie ma żadnej strategii. Metaforycznie: „dla statku, który nie ma celu, każdy wiatr jest zły.”
  2. Zbyt wiele pomysłów i bezsensownych działań. Metaforycznie: „Kapitan, który wychodzi na mostek i krzyczy: Pełną parą, we wszystkich kierunkach”.
  3. Błędna strategia, czyli entuzjastyczne brnięcie w niewłaściwym kierunku. Metaforycznie: „Kurs na mieliznę lub rafę.”

Przyczyną naszych kłopotów nie jest to, czego nie wiemy, ale to, czego jesteśmy pewni, a jednak tak nie jest.

Mark Twain

KROK PO KROKU

Analiza aktualnych błędów

Strategiczny plan działania

Lista TO-DO do wdrożenia

NAJTRUDNIEJ POMÓC SOBIE SAMEMU

DLACZEGO WARTO SKORZYSTAĆ Z KONSULTACJI?

Często spotykam się z tym, że właściciele firm zagalopowani codzienną pracą, nie mają czasu lub pomysłu na poprawę wyników swojego biznesu.

Wiem jednak, że „duch przedsiębiorcy” nie daje im spokoju. Mają nieustający apetyt na coś więcej. Czują, że ich firmę da się jeszcze bardziej rozwinąć. Właśnie takim „głodnym” osobom najczęściej pomagam.

Bo popatrz, dzisiaj masz dostęp do nieskończenie wielu strategii, taktyk, narzędzi i trików. Jak więc, w tym morzu rozwiązań, wybrać właściwe puzzle do swojej układanki? Najlepsze jest to, że praktycznie cała dostępna bezpłatnie, ale jak wybrać właściwe rozwiązania DLA SIEBIE. No i druga rzecz… jest zasadnicza różnica pomiędzy WIEM, a ROBIĘ.

Moim zdaniem największą wartością konsultacji jest to, że potrafię „stanąć obok” i na chłodno dokonać oceny firmy. Na podstawie liczb, a nie na bazie „bo jakoś to będzie”. To za co u mnie płacisz, to sprawdzone w praktyce know-how w wielu, nawet specyficznych branżach.

Dzięki takiemu podejściu:
1. Poukładasz marketing w swojej firmie.
2. Poprawisz aktualne działania. Nawet wtedy, gdy dzisiaj generują dosłownie zerowe wyniki.
3. Wykorzystasz najnowsze narzędzia, ale tylko te, które najlepiej pasują do Twoje biznesu.
4. Otrzymasz listę modyfikacji do wdrożenia bez historyjek, owijania w bawełnę i opowiadania banałów.

Ma to dla Ciebie sens?

OPINIE

Co daje przygotowanie strategii?

Nie ma nic gorszego niż z entuzjazmem brnąć w niewłaściwym kierunku. Co w zamian? Może warto obrać właściwy kurs?

  • Otrzymujesz raport z aktualnej sytuacji firmy. Masz punkt odniesienia. Zaczynasz w prosty sposób mierzyć swoje działania.
  • Masz listę rzeczy do wdrożenia, które w łatwy sposób samodzielnie zastosujesz.
  • Zmienia się Twój sposób myślenia o marketingu. Z: "o co w tym chodzi" na: "ile mogę na tym zarobić".
  • Wreszcie masz konkretny cel, opracowaną strategię działania i nakreślone kroki prowadzące z punktu A do B.
  • W trakcie wdrożenia będę razem z Tobą. Zawsze możesz dopytać, ponieważ przekonasz się, że daję więcej niż obiecuję.

WOJCIECH BIZUB

Kontraktowy Dyrektor Marketingu w kilkudziesięciu firmach. Właściciel agencji WBIZNES. Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego oraz MBA na ASBiRO.  Prelegent największych konferencji biznesowych I <3 Marketing oraz WBEXP z Garym Vaynerchukiem. 

Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju  dla firm – WBIZNES.

Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.

znawca biznesu

CZUJESZ, ŻE TO COŚ DLA CIEBIE I TWOJEJ FIRMY?

Może moje diagnozy nie są najtańsze, ale za to zamiast planować pojedyncze działania, jestem w stanie zaprojektować całkowitą transformację firmy, wyciągać wnioski i wdrażać system ciągłego doskonaleniu sprzedaży, z wykorzystaniem najnowszych technologii marketingowych.

Konsultacje marketingowe

STRATEGIA MARKETINGOWA i KONSULTACJE

  1. Zapiszemy stan gry, czyli ustalimy punkt, w którym teraz jesteś ze swoim biznesem. Trzeba mieć punkt odniesienia, zanim wprowadzimy zmiany.
  2. Analizujemy, co robi konkurencja.
  3. Wybieramy najlepsze praktyki rynkowe i dostosowujemy je do zasobów Twojej organizacji.
  4. Otrzymujesz plan działania dla firmy na 3-6 miesięcy.
  5. Całość omawiamy w trakcie 3 spotkań online lub offline.

9500 PLN brutto