Jak wykorzystać strategię WBIZNES oraz zatrudnić profesjonalny dział marketingu w Twojej firmie?

WSPÓŁPRACA

Z KIM WSPÓŁPRACUJEMY

  • Wieloletni przedsiębiorcy
  • Seryjni przedsiębiorcy (posiadają kilka firm / spółek)
  • Osoby o pozytywnym nastawieniu do rozwoju. Osoby, które oczekują czegoś więcej od siebie i swojej firmy.

Z KIM NIE WSPÓŁPRACUJEMY

  • Nowymi firmami.
  • Branżą finansową
  • MLM-ami
  • Firmami, które szukają kogoś do stworzenia sklepu internetowego (mogę dać dobrą rekomendację)

Pomimo licznych wystąpień, materiałów edukacyjnych oraz kursów online, 95% czasu poświęcam na praktyczne wdrożenia kampanii u klientów. Razem ze mną zatrudniasz zespół specjalistów: programistów, grafików, copywriterów i dedykowanego projekt managera.

znawca biznesu

Etapy wdrożenia

Strategia WBIZNES

Sekwencja współpracy - krok po kroku

1. Wypełnij Brief

To pozwoli dokładnie poznać sytuację, a także ustalić, w jaki sposób mogę pomóc. Same pytania inspirują do przemyśleń.
Wypelnij Brief

2. Audyt i konsultacje strategiczne

Omówimy aktualną sytuację, ustalimy cel, opracujemy strategię działania, zaplanujemy terminarz, skonfigurujemy narzędzia pomiaru. Link do zamówienia:
Konsultacji

3. Skontaktuj się

Po zakupie skontaktuj się, aby ustalić terminy rozmów Skype / Whatsup / Spotkania w Cieszynie. Nie podróżuję, ponieważ uważam, że korzystając z najnowszych technologii można zarządzać dowolnym projektem bez tracenia czasu w samochodzie.

4. Jeżeli uznasz, że jesteś w stanie samodzielnie wszystko wdrożyć, to nie ma problemu.

Jeżeli dla obu stron dalsza współpraca będzie wartościowa, a jednocześnie uznasz, że potrzebujesz wsparcia przy marketingu Twojej firmy, to… podsyłam propozycję współpracy abonamentowej. Można to porównać do outsouringu całego działu marketingu. Transformacja firmy trwa zazwyczaj 4 miesiące i obejmuje 4 etapy.

5. Decyzja?

Zaczynamy współpracę! Wszystko w jednym miejscu. Cały zespół WBIZNES, z Dyrektorem Marketingu, na czele wspiera Twoją firmę w działaniach: strategicznych, graficznych, informatycznych, IT, adwords, social media oraz copywritingu. To wszystko czego potrzebujesz, aby zrealizować swoje cele i osiągnąć sukces, dzięki najnowszym narzędziom internetowym.

6. Podejmij decyzję

Rozpocznij ścieżkę zgłoszenia od właściwego dla siebie kroku 🙂

Na każdym etapie możesz śmiało zadawać pytania pisząc na: