JAK ZAPLANOWAĆ
I PRZEPROWADZIĆ REKORDOWĄ KAMPANIĘ SPRZEDAŻOWĄ
W IV KWARTALE ROKU?

✔️ 2. najskuteczniejsze narzędzia budujące ciekawość

✔️ 5-krokowa formuła pozyskiwania kontaktów

✔️ telefoniczna formuła sprawdzona przy 15 000 rozmów

Czy wiesz na czym polega rekordowa kampania?

1. JAK ZACIEKAWIĆ?

Kiedyś mówiło się, że marketing, wystarczy zacząć od świadomości. Niestety dzisiaś dla klienta świadomość, to nuda. Dlatego na wideo omówię 2 najskuteczniejsze narzędzia budowania ciekawości.

2. JAK GENEROWAĆ LEADY?

Nie ma większej filozofii w pozyskiwaniu 10 potencjalnych klientów dziennie. Służy do tego prosta formuła 5-kroków. Tak, ją również objaśnię na wideo. Twarda sprzedaż w miękkim wydaniu.

3. JAK SPRZEDAWAĆ?

Źle prowadząc rozmowę można przepalić nawet 100 zainteresowanych klientów dziennie. Opracowałem skuteczną formułę, która wynika z ponad 15 000 rozmów sprzedażowych.

WIDEO WPROWADZENIE

Dlaczego IV kwartał roku
jest najlepszym momentem,
aby docisnąć sprzedaż?

Nie lubię wymówek. Można byłoby przyjąć, że styczeń jest słaby, bo ludzie nie mają pieniędzy po świętach, potem są ferie zimowe, więc nie myślą o zakupach. Po feriach przychodzi Wielkanoc, to wiadomo. Po wielkanocy… no krótka luka, że można coś sprzedać, a potem to klapa totalna – letnie wakacje i wyniki zerowe. Można byłoby szukać wymówek w nieskończoność. 

Wolę podejście, w którymi sami tworzymy sobie najlepsze warunki do generowania rekordów sprzedaży. Jest jednak coś magiczne w okresie pomiędzy powrotem po wakacjach, a okresem świątecznym. Z jednej strony łatwiej dotrzeć do zrelaksowanych umysłów, z drugiej strony chęć dopięcia ważnych dla siebie projektów do końca roku, a z „trzeciej strony” zbliżający się już okres kupowania prezentów. Tak, IV kwartał  jest zdecydowanie najlepszy dla wielu branż. 

Na początku zapraszam do zapoznania się z merytorycznymi pigułkami w formie materiałów wideo, a na sam koniec przygotowałem niespodziankę, ale trzeba się zapisać i przerobić wszystkie materiały, aby móc z niej skorzystać. Pomimo tego, że cały program jest bezpłatny, to liczę, że przerobisz całość.

Podejmiesz wyzwanie?

 

 

 

Chcę, aby IV kwartał był dla Ciebie rekordowym pod kątem sprzedaży i satysfakcji z prowadzonego biznesu. W życiu nic nie dzieje się z powietrza, dlatego trzeba się do tego dobrze przygotować. Od czego zacząć? Jesteś dwa kroki od startu.

1. Najpierw podaj e-maila, na który wyślę wszystkie instrukcje, co i jak zrobić, aby wygenerować rekordowy wynik w IV kwartale.

2. Dołącz do wydarzenia na Facebooku. Cały program jest bezpłatny, więc wszelkie wzmianki w Internecie, udostępnienia itp. będą najlepszą zapłatą za moją pracę.