Posłuchaj najnowszego odcinka podcastu:

Od czego zacząć „wdrażanie” działań marketingowych?

Udostępnij

Łukasz, dokładnie, zadał mi ostatnio pytanie:

“Wojtku, czytam materiały, mam różne kursy online, przeszedłem wszystkie rzeczy, jakie są, à propos tworzenia marketingu w internecie.
Od czego zacząć, jak ruszyć, co zrobić, aby wystartować?”

Moja odpowiedź jest bardzo prosta:

Wystartuj od tego, co ja robię teraz.

Dostaniesz pytanie od klienta, najbliższe pytanie, jakie dostaniesz, najbliższa obiekcja, jaka się pojawia, jeśli klient nie kupi: zapisz to sobie.

 

Ja zapisałem: „Jak wdrażać działania reklamowe”
I od razu nagrywam na ten temat materiał i odpowiedź, aby Wam pomóc.


Czyli zrób to samo. Jeżeli klient zadaje Ci jakieś pytanie, nie odpowiadaj tylko jemu — odpowiedz wszystkim.

 

 

WBIZNES-skuteczny-marketing-5-błędów

Dołącz do ponad 4500 osób, które czytają mojego newslettera.

Bonus na start: Checklista 5 największych błędów, które popełniają firmy w marketingu.

Może Cię również zainteresować:

Autor wpisu:

Wojciech Bizub

Copywriter & właściciel agencji WBIZNES. Wykładowca akademicki. Prelegent największych konferencji biznesowych I <3 Marketing oraz WBEXP z Garym Vaynerchukiem. Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć m.in. z jego programów szkoleniowych online.

Wojciech Bizub Odczaruj Marketing
Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Zobacz szczegóły