Posłuchaj najnowszego odcinka podcastu:

Nie masz czasu? A może nie masz priorytetów?

Udostępnij

W biznesie mówi się, że ludzie mają ciasne kalendarze, to znaczy, że nie mają na nic czasu – bo są cały czas zajęci.

Ja jednak twierdzę, że nie ma ludzi, którzy byliby superzajęci, bo to jest zawsze kwestia priorytetów, co wybierzemy.

Czy pójdziemy w jedną, czy w drugą stronę. Czyli jak ktoś mówi, że nie ma czasu, to znaczy, że ma ważniejsze rzeczy na głowie.

Wniosek mam taki z drugiej strony:
Czy słyszeliście o kimś, kto nie miał czasu odebrać nagrody w lotto?

Ja nie słyszałem!

 

WBIZNES-skuteczny-marketing-5-błędów

Dołącz do ponad 4500 osób, które czytają mojego newslettera.

Bonus na start: Checklista 5 największych błędów, które popełniają firmy w marketingu.

Może Cię również zainteresować:

Autor wpisu:

Wojciech Bizub

Copywriter & właściciel agencji WBIZNES. Wykładowca akademicki. Prelegent największych konferencji biznesowych I <3 Marketing oraz WBEXP z Garym Vaynerchukiem. Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć m.in. z jego programów szkoleniowych online.

Wojciech Bizub Odczaruj Marketing
Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Zobacz szczegóły