Posłuchaj najnowszego odcinka podcastu: 176. 7 podstępnych sztuczek pozyskiwania UWAGI klientów

10-dniowy kurs copywritingu

z ćwiczeniami

Rozumiem, że copywriting może wydawać się trudny, ponieważ nikt tego nie uczył w szkole. Pomogę Ci zrozumieć elementy, których stosowania nauczyłem swoich pracowników. Tutaj wybrałem absolutnie najważniejsze lekcje. Kilka inspirujących e-maili pozwoli uniknąć wielu wpadek, które muszę często poprawiać w ofertach moich klientów.

Pigułka wiedzy, ćwiczeń i inspiracji w cenie małej pizzy!

5 inspirujących maili z analizą błędów

5 rozwojowych ćwiczeń do wykonania

solidny fundament, który pozwoli pisać skuteczniejsze teksty „od zaraz

27 PLN brutto

Dlaczego warto?

Nauczysz się pisać teksty, które w prosty sposób przekazują to, czego oczekuje klient! Unikniesz podstawowych błędów, które popełniają nawet doświadczone osoby.

Przećwiczysz w praktyce każdą lekcję dzięki zadaniom „od copywritera dla copywritera”. Natychmiast wykorzystasz poznaną wiedzę w swoich tekstach.

W cenie małej pizzy otrzymasz niemałą porcję wiedzy, to taka „pigułka” na Twojej drodze autora dobrze napisanych tekstów sprzedażowych

Jak to wygląda od środka?

To kurs dla osób, które chcą lepiej pisać

Na ile w skali od 1 do 10 oceniasz swoje teksty? Nawet jeżeli nigdy nie miałeś kontaktu z copywritingiem, a Twój biznes jest specyficzny, wiele trudnych kwestii stanie się proste jak 2+2. Wiem, że copywriting nie jest umiejętnością pierwszej potrzeby… chociaż powinien być.

Często jest właśnie tak, że jesteśmy równie dobrzy, jak nasze najsłabsze ogniwo. Jeżeli piszesz teksty, tworzysz oferty, redagujesz e-maile, to może się okazać, że decyzja o rozpoczęciu tego kursu okaże się sukcesem miesiąca.

Na jakie pytania znajdziesz odpowiedź?

Jakie błędy poprawiam w ofertach?

Jak skutecznie wezwać do działania?

W jaki sposób „wejść w buty” klienta?

Czym jest kręgosłup oferty sprzedażowej?

Czym przyciągnąć i zatrzymać czytelnika?

Jak wykorzystać historie w copywritingu?

Ile taka wiedza byłaby dla Ciebie warta?

Co mówią uczestnicy?

Proste lekcje. Gotowe przykłady. Cieszę się, że mogłam przerobić ten kurs jeszcze przed oficjalną publikacją.
Kobieta w cytrusowej sukience - dzwoni do Marketera
Olga Wilczyńska
Właściciel: jezykowo.org
Sporo treści w 5 krótkich mailach. Doceniam konkretność oraz super łatwą formę podania. Polecam.
Michał Kowalczyk
Trener i twórca w: Excel_lent work

BIO:

Wojciech Bizub

Copywriter & CEO agencji WBIZNES.

Wykładowca programu MBA na ASBiRO. Prelegent największych konferencji biznesowych. Twórca podcastu Skuteczny e-marketing. Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć

CHCESZ ZACZĄĆ PISAĆ SKUTECZNE TEKSTY?

Jeżeli tak, to ten kurs jest dla Ciebie. Wszystko jest już gotowe. Sprawdź skuteczne schematy pisania postów.

Jestem tak pewny tego produktu, że wprowadziłem WBIZNESową 30-dniową gwarancję satysfakcji. Albo kurs w 100% Cię zadowala, albo otrzymasz zwrot bez zadawania pytań.

Pigułka wiedzy, ćwiczeń i inspiracji w cenie małej pizzy!

5 inspirujących maili z analizą błędów

5 rozwojowych ćwiczeń do wykonania

solidny fundament, który pozwoli pisać skuteczniejsze teksty „od zaraz

27 PLN brutto

Odbierz pierwszą lekcję

Dowiesz się, czym tak naprawdę jest miniatura i jaką pełni rolę w procesie percepcji treści. A poza tym zrozumiesz główną ideę tworzenia klikalnych grafik, która opiera się o mechanizm luki informacyjnej.

Twoje dane są bezpieczne, co potwierdza klauzula RODO [czytaj więcej]
Zapisująć się na szkolenie online wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Wojciech Bizub skuteczny e-marketing z siedzibą w Cieszynie, ul. Odległa 76 (Administrator danych). Mogę cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.