E-MARKETING

pasja marketing

Po tym, jak emocje po #ilovemkt opadły, nadeszła pora, aby zebrać kilka wniosków, które zostaną przedstawione w sposób nietypowy, bo z dwóch perspektyw: prelegenta i uczestniczki konferencji  I <3 marketing & social media – Paulinę Żmijowską.

Jak osiągnąć sukces na Instagramie? Śledzić najlepszych! Dzisiaj każdy może stać się popularny na tym portalu. Wystarczą ładne zdjęcia, systematyczność i zaangażowanie. Poniżej przykłady wybranych marek z kategorii, które wiodą zdecydowany prym, jeśli chodzi o popularność.

Czym jest chatbot na Facebooku? To taka automatyczna sekretarka odpowiadająca na wiadomości na messengerze. Nie do końca zna się na temacie od strony branży, ale wyłapując tzw. słowa klucze i reguły narzucone przez „szefa”, dzięki temu bardzo szybko odpowiada na zapytania klientów. Dobrze ustawiony chatbot jest w stanie załatwić 90% spraw. Reszta musi trafić do

Nowy rok to nowe wyzwania oraz nowe technologie, z których warto skorzystać, aby wyróżnić się na konkurencyjnym rynku. Jak w przemyślany sposób zaplanować skutecznie działania marketingowe? Oczywiście piszę o zaplanowaniu działań, a nie o ich wdrożeniu. Wdrożenie to kolejny krok. Piszę o tym wyraźnie, ponieważ część osób w ferworze walki zapomina o planowaniu i w

Piszę ten wpis po 48 godzinach od werdyktu społeczności na Facebooku. Już na spokojnie, bo dopiero teraz doszedłem do siebie i zrozumiałem, co się stało 🙂 Głosami 2275 Internautów – będę prelegentem drugiego dnia V edycji  konferencji I Love Marketing & Social Media. Skąd taka sytuacja? Dobrym zwyczajem poprzednich lat, ostatni prelegent konferencji #ilovemkt wybierany jest

Ponad 500 milionów ludzi używa Instagrama codziennie, a ponad 5 milionów firm korzysta z tej aplikacji, żeby opowiedzieć swoją historię poprzez zdjęcia, połączyć się z fanami oraz budować własną markę. Jednak – jeśli jesteś nowym użytkownikiem – może być to dla Ciebie przytłaczające, bo jak wyróżnić się w takim tłumie zdjęc?

Remarketing na Facebooku jest narzędziem reklamowym, które w dzisiejszych czasach jest niezbędne dla osób chcących zwiększyć swoją sprzedaż i dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów.

Osoby związane z marketingiem na Facebooku na pewno wiedzą, że klucz do sukcesu tkwi w rozgryzieniu, czym jest algorytm Facebooka.

Grafiki z Google są zdjęciami wyrzuconymi do Internetu przez autorów, czyli przez osoby, które je stworzyły. Musisz wiedzieć, że nawet jeśli coś zostało opublikowane w Internecie, nie znaczy to, że każdy może z tego publiczne korzystać.

Instagram – zaraz po Facebooku – staje się drugą największą siłą w social media. Trzeba być internetowym ignorantem, aby lekceważyć siłę jego społeczności. Już blisko 1 000 000 000 osób założyło konto, miliony wrzucają tam zdjęcia. Także w naszym kraju popularność Instagrama jest znacząca.

Chyba nikt nie zna kompletnego przepisu na sukces w Internecie, ale są ścieżki, które skracają drogę celu. Jakikolwiek by nie był. Wytyczyłem 3 takie drogi. Każda z nich jest inna. Przeczytaj i sprawdź, czy się łączą, czy wykluczają.

Strategia marketingowa

W idealnie działającym świecie działania marketingowe: 1. Są z góry zaplanowane na rok. 2. Budżet nigdy się nie kończy. 3. Finał każdej akcji świętuje się na firmowym balu zwycięstwa. Zejdźmy na ziemię… bajki były kiedyś o 19:00, a dzisiaj nawet ich już nie ma.

Cena to w Polsce wciąż temat tabu. W szczególności problematyczna jest sytuacja, gdy sprzedaje się czas. Przyjrzyjmy się wynikom badania, w którym polskie agencje i freelancerzy wypowiedzieli się na temat oczekiwanych stawek za najpopularniejsze usługi internetowe.

Marketingowcy głowią się każdego dnia, jak przykuć uwagę odbiorcy przy kampaniach reklamowych. Jesteśmy zalewani falą informacji, więc zwykłe reklamy już nie działają na nasz umysł i po prostu zostają niezauważone. Niezależnie od rodzaju i charakteru działalności, każda firma musi mieć przemyślany plan marketingowy. Emisja reklam w radio czy na bardziej poczytnych portalach kosztuje niemało, trzeba

Zapewne korzystasz z Facebooka w swoim życiu zawodowym, ale czy zastanawiałeś się jak zwiększyć osiągi tej marketingowej machiny? Sukces tego portalu społecznościowego nie zanika pomimo depczącej mu po piętach konkurencji, ale z każdym miesiącem sposoby na poszerzanie zasięgów są coraz bardziej ograniczane przez firmę Zuckerberga. Nie przegap więc swojej szansy na dotarcie z ofertą do

Mocne narzędzia internetowe wspierające sprzedaż i nie tylko Nie jest tajemnicą, że warto monitorować rynek. Wie o tym każdy, kto prowadzi firmę i każdy – komu zależy na rozwoju swojej firmy. W moim przypadku staram się to robić bardzo często. Jeśli to czytasz, to pewnie chcesz czegoś więcej. W XXI wieku same działania marketingowe, bez

promocja produktu na facebooku

Masz w ręce receptę na sukces: popularny portal społecznościowy, świetne produkty, oszałamiającą stronę internetową oraz mnóstwo zapału, a mimo wszystko zamiast pysznego kawałka tortu wciąż przełykasz ohydnego zakalca? Sprawdź, jakiego magicznego składnika brakuje Twojej kampanii marketingowej.  

Zastanawiałeś się kiedykolwiek dlaczego przedsiębiorcy po wielu latach prowadzenia firmy czasami budzą się i panikują, że zaczyna brakować klientów? Najczęściej z podobnymi zmartwieniami borykają się niewielkie, lokalne biznesy. Mam nadzieję, że Ciebie to nie dotyczy, ale chętnie sprawdzisz, jak się wtedy zachować.  Właśnie dlatego napisałem ten tekst.

niepozorne pytania

Przed Tobą wpis z bardzo silnymi pytaniami. Myślę, że nie tylko są warte uwagi, ale również pomogą rozwinąć firmę. Fajnie się zapowiada, co?

5 lat temu ludzie szukali wykonawców stron internetowych. Dzisiaj szukają specjalistów w temacie obsługi i reklamy na Facebooku. Dopiero „jutro” zaczną szukać copywriterów. Wiesz dlaczego?  

Artykuły pojawiają się nieregularnie, a kilka z nich szczególnie Wam się podoba. Lubię upraszczać życie innych, dlatego przedstawiam 5 najpopularniejszych tytułów, które do tej pory pojawiły się na blogu. Wszystkie dotyczą najbardziej pożądanych tematów z zakresu marketingu w internecie i zwiększania sprzedaży. Zapraszam do lektury.

DO GÓRY
WordPress Security