E-MARKETING

Chyba nikt nie zna kompletnego przepisu na sukces, ale są dostępne ścieżki, które w bardzo prosty sposób doprowadzają do celu. Jakikolwiek by nie był. Wytyczyłem 3 takie drogi. Mogą one pomóc osiągnąć sukces w Internecie. Każda z nich jest inna. Czy się nie wykluczają? Sprawdź to samodzielnie!

Strategia marketingowa

W idealnie działającym świecie działania marketingowe: 1. Są z góry zaplanowane na rok. 2. Budżet nigdy się nie kończy. 3. Finał każdej akcji świętuje się na firmowym balu zwycięstwa. Zejdźmy na ziemię… bajki były kiedyś o 19:00, a dzisiaj nawet ich już nie ma.

Cena to w Polsce wciąż temat tabu. W szczególności problematyczna jest sytuacja, gdy sprzedaje się czas. Przyjrzyjmy się wynikom badania, w którym polskie agencje i freelancerzy wypowiedzieli się na temat oczekiwanych stawek za najpopularniejsze usługi internetowe.

Marketingowcy głowią się każdego dnia, jak przykuć uwagę odbiorcy przy kampaniach reklamowych. Jesteśmy zalewani falą informacji, więc zwykłe reklamy już nie działają na nasz umysł i po prostu zostają niezauważone. Niezależnie od rodzaju i charakteru działalności, każda firma musi mieć przemyślany plan marketingowy. Emisja reklam w radio czy na bardziej poczytnych portalach kosztuje niemało, trzeba

Zapewne korzystasz z Facebooka w swoim życiu zawodowym, ale czy zastanawiałeś się jak zwiększyć osiągi tej marketingowej machiny? Sukces tego portalu społecznościowego nie zanika pomimo depczącej mu po piętach konkurencji, ale z każdym miesiącem sposoby na poszerzanie zasięgów są coraz bardziej ograniczane przez firmę Zuckerberga. Nie przegap więc swojej szansy na dotarcie z ofertą do

Mocne narzędzia internetowe wspierające sprzedaż i nie tylko Nie jest tajemnicą, że warto monitorować rynek. Wie o tym każdy, kto prowadzi firmę i każdy – komu zależy na rozwoju swojej firmy. W moim przypadku staram się to robić bardzo często. Jeśli to czytasz, to pewnie chcesz czegoś więcej. W XXI wieku same działania marketingowe, bez

promocja produktu na facebooku

Masz w ręce receptę na sukces: popularny portal społecznościowy, świetne produkty, oszałamiającą stronę internetową oraz mnóstwo zapału, a mimo wszystko zamiast pysznego kawałka tortu wciąż przełykasz ohydnego zakalca? Sprawdź, jakiego magicznego składnika brakuje Twojej kampanii marketingowej.  

Zastanawiałeś się kiedykolwiek dlaczego przedsiębiorcy po wielu latach prowadzenia firmy czasami budzą się i panikują, że zaczyna brakować klientów? Najczęściej z podobnymi zmartwieniami borykają się niewielkie, lokalne biznesy. Mam nadzieję, że Ciebie to nie dotyczy, ale chętnie sprawdzisz, jak się wtedy zachować.  Właśnie dlatego napisałem ten tekst.

niepozorne pytania

Przed Tobą wpis z bardzo silnymi pytaniami. Myślę, że nie tylko są warte uwagi, ale również pomogą rozwinąć firmę. Fajnie się zapowiada, co?

5 lat temu ludzie szukali wykonawców stron internetowych. Dzisiaj szukają specjalistów w temacie obsługi i reklamy na Facebooku. Dopiero „jutro” zaczną szukać copywriterów. Wiesz dlaczego?  

Artykuły pojawiają się nieregularnie, a kilka z nich szczególnie Wam się podoba. Lubię upraszczać życie innych, dlatego przedstawiam 5 najpopularniejszych tytułów, które do tej pory pojawiły się na blogu. Wszystkie dotyczą najbardziej pożądanych tematów z zakresu marketingu w internecie i zwiększania sprzedaży. Zapraszam do lektury.

elementy oferty sprzędażowej

Przeczytaj tekst i poznaj techniki, które pomogą Ci tworzyć szybkie, skuteczne i wartościowe oferty sprzedażowe. dowiesz się, jak dużo szybciej pisać skuteczne i wartościowe oferty sprzedażowe. Potraktuj to jako podręczną check-listę i zapisz na w wygodnym miejscu. Nawet najlepsi sprzedawcy, którzy bez problemu dopinają transakcje w trakcie spotkań twarzą w twarz, zachodzą w głowę w

4 poziomy komunikacji marketingowej firmy

Ile znasz firm, które rzucają wyłącznie gołosłowne, przymiotnikowe obietnice? Z tego artykułu wyciągniesz inne, dużo skuteczniejsze formy przekazywania komunikacji marketingowej firmy. Od razu sprawdzisz, jak możesz poprawić swoje treści, niezależnie od tego, na jakim poziomie jesteś teraz. 

Marketing internetowy to taka skrzynka z narzędziami. Nie potrzebujesz wszystkich narzędzi, jeżeli naprawiasz wyłącznie drobne usterki i to w małej skali. Problem pojawia się wtedy, gdy cierpisz na niedobór narzędzi i w efekcie wszystkie usterki naprawiasz młotkiem.

planowanie komunikacji w Internecie

Plany są potrzebne, ale nie przejmuj się, jeżeli jeszcze nie do końca wychodzi Ci ich realizacja. Nigdy nie da się zrealizować planu 1 do 1. Życie, praca, biznes go zweryfikują. Ważne jest jednak to, że bez planu nic nie wyjdzie. Trzeba wiedzieć, w którą stronę się zmierza. Nie ma nic gorszego niż z entuzjazmem brnąć w niewłaściwym,

Jakiś czas temu przeprowadziłem konferencję online z prowadzenia fanpage w 2017 roku. Materiał jest na tyle wartościowy, że chciałem go sprzedawać. Natomiast nie mam mocy przerobowych, żeby to technicznie ustawić. Dlatego udostępniam całość w ramach “społecznej opłaty”. Skorzystaj, wdrażaj, zarabiaj.

Facebook się zmienia. Założony w 2004 roku przez Marka Zuckerberga portal Facebook przechodzi coraz większe metamorfozy. Po 13 latach użytkujemy zupełnie inny produkt. To zmiany, które elastycznie dostosowują się do sposobu, w jaki konsumujemy treści na tym portalu. A czy Ty przygotowujesz swoje materiały firmowe, pamiętając o nowych nawykach użytkowników mediów społecznościowych?  

Soap opera sequence marketing

Soap opera sequence to ostatnio często wymieniane wśród marketerów oraz copywriterów hasło. Wszystko za sprawą znanego psychologa, który rozesłał do całej bazy e-mail ogłoszenie o pracę dla copywritera. Znajomość S.O.S. było jednym z wymogów.  

Optymalny czas rozmowy wynosi 45 sekund. W tym czasie można załatwić 80% spraw. Osoby, które pracują w środowisku biznesowym i do komunikacji używają telefonów komórkowych, spędzają średnio 2 godziny na rozmowach telefonicznych. Istnieje 5 narzędzi, które pozwolą na efektywne skrócenie tej czynności.

Słyszałeś o procencie składanym? Tak, to ta piękna historyjka, którą opowiada Ci każdy doradca inwestycyjny. Pewnie kojarzysz, te procenty od procentów i po 20, czy 40 latach robi się ogromna kwota. W pewnym momencie wyniki zaczynają rosnąć wykładniczo. Z kaizen marketingiem jest podobnie.

Promocja lokalnego biznesu usługowego nie wymaga ogromnych nakładów czasu i worka pieniędzy. Z doświadczenia mogę powiedzieć, że to najprostszy biznes w promocji. Wystarczy zastosować kilka narzędzi oraz wprowadzić w życie kreatywne pomysły sprzedażowe. Najskuteczniejsze metody marketingowe zebrałem w tym artykule.

DO GÓRY