BLOG

Grafiki z Google są zdjęciami wyrzuconymi do Internetu przez autorów, czyli przez osoby, które je stworzyły. Musisz wiedzieć, że nawet jeśli coś zostało opublikowane w Internecie, nie znaczy to, że każdy może z tego publiczne korzystać.

Instagram – zaraz po Facebooku – staje się drugą największą siłą w social media. Trzeba być internetowym ignorantem, aby lekceważyć siłę jego społeczności. Już blisko 1 000 000 000 osób założyło konto, miliony wrzucają tam zdjęcia. Także w naszym kraju popularność Instagrama jest znacząca.

Każdy przedsiębiorca zakładał firmę, aby mieć więcej czasu, aby pozbyć się ograniczającego kieratu wyznaczanego przez znienawidzoną ramę 9–17. Rzeczywistość prowadzenia firmy okazała się bardzo bolesna. Rama 9–17 przerodziła się w pracę praktycznie 24/7. W jaki sposób wynagrodzić sobie tę całodobową tyradę? Może warto czasami popracować zdalnie, z jakiegoś fajnego miejsca?

Bez dobrej jakości zdjęć nie da się robić marketingu na dobrym poziomie. Na szczęście każdy z nas może takie pstrykać przy zachowaniu kilku podstawowych zasad fotografii. Zmyślą o Was – moich klientach i czytelnikach – przygotowałem spis najważniejszych założeń. Sam je stosuje na co dzień z takim efektem:   Takie cudo dzisiaj dostaliśmy od @leszekkryszka

W życiu zawsze szukamy winnego naszych niepowodzeń. Na kogo zatem zrzucić odpowiedzialność za kiepsko prosperujący biznes? Przekonaj się, jakich ograniczeń doznają 3 najważniejsze elementy funkcjonowania Twojej firmy – sprzedaż, marketing i obsługa klienta. Przygotowałem również dwa bonusy.

Chyba nikt nie zna kompletnego przepisu na sukces w Internecie, ale są ścieżki, które skracają drogę celu. Jakikolwiek by nie był. Wytyczyłem 3 takie drogi. Każda z nich jest inna. Przeczytaj i sprawdź, czy się łączą, czy wykluczają.

Strategia marketingowa

W idealnie działającym świecie działania marketingowe: 1. Są z góry zaplanowane na rok. 2. Budżet nigdy się nie kończy. 3. Finał każdej akcji świętuje się na firmowym balu zwycięstwa. Zejdźmy na ziemię… bajki były kiedyś o 19:00, a dzisiaj nawet ich już nie ma.

Cena to w Polsce wciąż temat tabu. W szczególności problematyczna jest sytuacja, gdy sprzedaje się czas. Przyjrzyjmy się wynikom badania, w którym polskie agencje i freelancerzy wypowiedzieli się na temat oczekiwanych stawek za najpopularniejsze usługi internetowe.

Marketingowcy głowią się każdego dnia, jak przykuć uwagę odbiorcy przy kampaniach reklamowych. Jesteśmy zalewani falą informacji, więc zwykłe reklamy już nie działają na nasz umysł i po prostu zostają niezauważone. Niezależnie od rodzaju i charakteru działalności, każda firma musi mieć przemyślany plan marketingowy. Emisja reklam w radio czy na bardziej poczytnych portalach kosztuje niemało, trzeba

Zapewne korzystasz z Facebooka w swoim życiu zawodowym, ale czy zastanawiałeś się jak zwiększyć osiągi tej marketingowej machiny? Sukces tego portalu społecznościowego nie zanika pomimo depczącej mu po piętach konkurencji, ale z każdym miesiącem sposoby na poszerzanie zasięgów są coraz bardziej ograniczane przez firmę Zuckerberga. Nie przegap więc swojej szansy na dotarcie z ofertą do

Bardzo krótki, ale wyjątkowo konkretny artykuł o maksymalizacji efektywności. Esencja zebrana w punktach, którą przygotowałem z myślą o przedsiębiorcach, z którymi pracuję na co dzień.

Mocne narzędzia internetowe wspierające sprzedaż i nie tylko Nie jest tajemnicą, że warto monitorować rynek. Wie o tym każdy, kto prowadzi firmę i każdy – komu zależy na rozwoju swojej firmy. W moim przypadku staram się to robić bardzo często. Jeśli to czytasz, to pewnie chcesz czegoś więcej. W XXI wieku same działania marketingowe, bez

promocja produktu na facebooku

Masz w ręce receptę na sukces: popularny portal społecznościowy, świetne produkty, oszałamiającą stronę internetową oraz mnóstwo zapału, a mimo wszystko zamiast pysznego kawałka tortu wciąż przełykasz ohydnego zakalca? Sprawdź, jakiego magicznego składnika brakuje Twojej kampanii marketingowej.  

Zastanawiałeś się kiedykolwiek dlaczego przedsiębiorcy po wielu latach prowadzenia firmy czasami budzą się i panikują, że zaczyna brakować klientów? Najczęściej z podobnymi zmartwieniami borykają się niewielkie, lokalne biznesy. Mam nadzieję, że Ciebie to nie dotyczy, ale chętnie sprawdzisz, jak się wtedy zachować.  Właśnie dlatego napisałem ten tekst.

niepozorne pytania

Przed Tobą wpis z bardzo silnymi pytaniami. Myślę, że nie tylko są warte uwagi, ale również pomogą rozwinąć firmę. Fajnie się zapowiada, co?

5 lat temu ludzie szukali wykonawców stron internetowych. Dzisiaj szukają specjalistów w temacie obsługi i reklamy na Facebooku. Dopiero „jutro” zaczną szukać copywriterów. Wiesz dlaczego?  

Artykuły pojawiają się nieregularnie, a kilka z nich szczególnie Wam się podoba. Lubię upraszczać życie innych, dlatego przedstawiam 5 najpopularniejszych tytułów, które do tej pory pojawiły się na blogu. Wszystkie dotyczą najbardziej pożądanych tematów z zakresu marketingu w internecie i zwiększania sprzedaży. Zapraszam do lektury.

elementy oferty sprzędażowej

Przeczytaj tekst i poznaj techniki, które pomogą Ci tworzyć szybkie, skuteczne i wartościowe oferty sprzedażowe. dowiesz się, jak dużo szybciej pisać skuteczne i wartościowe oferty sprzedażowe. Potraktuj to jako podręczną check-listę i zapisz na w wygodnym miejscu. Nawet najlepsi sprzedawcy, którzy bez problemu dopinają transakcje w trakcie spotkań twarzą w twarz, zachodzą w głowę w

4 poziomy komunikacji marketingowej firmy

Ile znasz firm, które rzucają wyłącznie gołosłowne, przymiotnikowe obietnice? Z tego artykułu wyciągniesz inne, dużo skuteczniejsze formy przekazywania komunikacji marketingowej firmy. Od razu sprawdzisz, jak możesz poprawić swoje treści, niezależnie od tego, na jakim poziomie jesteś teraz. 

Marketing internetowy to taka skrzynka z narzędziami. Nie potrzebujesz wszystkich narzędzi, jeżeli naprawiasz wyłącznie drobne usterki i to w małej skali. Problem pojawia się wtedy, gdy cierpisz na niedobór narzędzi i w efekcie wszystkie usterki naprawiasz młotkiem.

planowanie komunikacji w Internecie

Plany są potrzebne, ale nie przejmuj się, jeżeli jeszcze nie do końca wychodzi Ci ich realizacja. Nigdy nie da się zrealizować planu 1 do 1. Życie, praca, biznes go zweryfikują. Ważne jest jednak to, że bez planu nic nie wyjdzie. Trzeba wiedzieć, w którą stronę się zmierza. Nie ma nic gorszego niż z entuzjazmem brnąć w niewłaściwym,

DO GÓRY