BLOG

Jak osiągnąć sukces na Instagramie? Śledzić najlepszych! Dzisiaj każdy może stać się popularny na tym portalu. Wystarczą ładne zdjęcia, systematyczność i zaangażowanie. Poniżej przykłady wybranych marek z kategorii, które wiodą zdecydowany prym, jeśli chodzi o popularność.

Czym jest chatbot na Facebooku? To taka automatyczna sekretarka odpowiadająca na wiadomości na messengerze. Nie do końca zna się na temacie od strony branży, ale wyłapując tzw. słowa klucze i reguły narzucone przez „szefa”, dzięki temu bardzo szybko odpowiada na zapytania klientów. Dobrze ustawiony chatbot jest w stanie załatwić 90% spraw. Reszta musi trafić do







Nowy rok to nowe wyzwania oraz nowe technologie, z których warto skorzystać, aby wyróżnić się na konkurencyjnym rynku. Jak w przemyślany sposób zaplanować skutecznie działania marketingowe? Oczywiście piszę o zaplanowaniu działań, a nie o ich wdrożeniu. Wdrożenie to kolejny krok. Piszę o tym wyraźnie, ponieważ część osób w ferworze walki zapomina o planowaniu i w

Piszę ten wpis po 48 godzinach od werdyktu społeczności na Facebooku. Już na spokojnie, bo dopiero teraz doszedłem do siebie i zrozumiałem, co się stało 🙂 Głosami 2275 Internautów – będę prelegentem drugiego dnia V edycji  konferencji I Love Marketing & Social Media. Skąd taka sytuacja? Dobrym zwyczajem poprzednich lat, ostatni prelegent konferencji #ilovemkt wybierany jest

Ponad 500 milionów ludzi używa Instagrama codziennie, a ponad 5 milionów firm korzysta z tej aplikacji, żeby opowiedzieć swoją historię poprzez zdjęcia, połączyć się z fanami oraz budować własną markę. Jednak – jeśli jesteś nowym użytkownikiem – może być to dla Ciebie przytłaczające, bo jak wyróżnić się w takim tłumie zdjęc?

Remarketing na Facebooku jest narzędziem reklamowym, które w dzisiejszych czasach jest niezbędne dla osób chcących zwiększyć swoją sprzedaż i dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów.

Osoby związane z marketingiem na Facebooku na pewno wiedzą, że klucz do sukcesu tkwi w rozgryzieniu, czym jest algorytm Facebooka.

Grafiki z Google są zdjęciami wyrzuconymi do Internetu przez autorów, czyli przez osoby, które je stworzyły. Musisz wiedzieć, że nawet jeśli coś zostało opublikowane w Internecie, nie znaczy to, że każdy może z tego publiczne korzystać.

Instagram – zaraz po Facebooku – staje się drugą największą siłą w social media. Trzeba być internetowym ignorantem, aby lekceważyć siłę jego społeczności. Już blisko 1 000 000 000 osób założyło konto, miliony wrzucają tam zdjęcia. Także w naszym kraju popularność Instagrama jest znacząca.

Każdy przedsiębiorca zakładał firmę, aby mieć więcej czasu, aby pozbyć się ograniczającego kieratu wyznaczanego przez znienawidzoną ramę 9–17. Rzeczywistość prowadzenia firmy okazała się bardzo bolesna. Rama 9–17 przerodziła się w pracę praktycznie 24/7. W jaki sposób wynagrodzić sobie tę całodobową tyradę? Może warto czasami popracować zdalnie, z jakiegoś fajnego miejsca?

Bez dobrej jakości zdjęć nie da się robić marketingu na dobrym poziomie. Na szczęście każdy z nas może takie pstrykać przy zachowaniu kilku podstawowych zasad fotografii. Zmyślą o Was – moich klientach i czytelnikach – przygotowałem spis najważniejszych założeń. Sam je stosuje na co dzień z takim efektem:   Takie cudo dzisiaj dostaliśmy od @leszekkryszka

W życiu zawsze szukamy winnego naszych niepowodzeń. Na kogo zatem zrzucić odpowiedzialność za kiepsko prosperujący biznes? Przekonaj się, jakich ograniczeń doznają 3 najważniejsze elementy funkcjonowania Twojej firmy – sprzedaż, marketing i obsługa klienta. Przygotowałem również dwa bonusy.

Chyba nikt nie zna kompletnego przepisu na sukces w Internecie, ale są ścieżki, które skracają drogę celu. Jakikolwiek by nie był. Wytyczyłem 3 takie drogi. Każda z nich jest inna. Przeczytaj i sprawdź, czy się łączą, czy wykluczają.

Strategia marketingowa

W idealnie działającym świecie działania marketingowe: 1. Są z góry zaplanowane na rok. 2. Budżet nigdy się nie kończy. 3. Finał każdej akcji świętuje się na firmowym balu zwycięstwa. Zejdźmy na ziemię… bajki były kiedyś o 19:00, a dzisiaj nawet ich już nie ma.

Cena to w Polsce wciąż temat tabu. W szczególności problematyczna jest sytuacja, gdy sprzedaje się czas. Przyjrzyjmy się wynikom badania, w którym polskie agencje i freelancerzy wypowiedzieli się na temat oczekiwanych stawek za najpopularniejsze usługi internetowe.

Marketingowcy głowią się każdego dnia, jak przykuć uwagę odbiorcy przy kampaniach reklamowych. Jesteśmy zalewani falą informacji, więc zwykłe reklamy już nie działają na nasz umysł i po prostu zostają niezauważone. Niezależnie od rodzaju i charakteru działalności, każda firma musi mieć przemyślany plan marketingowy. Emisja reklam w radio czy na bardziej poczytnych portalach kosztuje niemało, trzeba

Zapewne korzystasz z Facebooka w swoim życiu zawodowym, ale czy zastanawiałeś się jak zwiększyć osiągi tej marketingowej machiny? Sukces tego portalu społecznościowego nie zanika pomimo depczącej mu po piętach konkurencji, ale z każdym miesiącem sposoby na poszerzanie zasięgów są coraz bardziej ograniczane przez firmę Zuckerberga. Nie przegap więc swojej szansy na dotarcie z ofertą do

Bardzo krótki, ale wyjątkowo konkretny artykuł o maksymalizacji efektywności. Esencja zebrana w punktach, którą przygotowałem z myślą o przedsiębiorcach, z którymi pracuję na co dzień.

DO GÓRY