(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-W48JZR'); !function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '584534911686250'); fbq('track', 'PageView');

Jak szybko pisać dobre artykuły blogowe?

Wideo, dzięki któremu usuniesz 4 największe hamulce spowalniające tworzenie skutecznych treści w Internecie.

Otrzymasz 7 konkretnych rozwiązań, jak sprawić, aby blog zaczął zamieniać czytelników w nowych klientów. 

Znajdziesz odpowiedź na pytanie, w jaki sposób reklamować firmę, której klienci zadają dużo pytań.

 

CO DOKŁADNIE OTRZYMASZ?

Blisko 2 h
wideo z webinaru

Checklista
Idealny wpis blogowy

Sesję Q&A z omówieniem konkretnych przykładów

Idealny wpis blogowy krok po kroku

JAK EDUKOWAĆ KLIENTÓW PRZED ZAKUPEM?

Dobre artykułu to nie kwestia przypadku, czy weny. No, chyba że ta wena wpadnie we właściwy schemat. Spodziewaj się gotowej checklisty elementów.

Regularna publikacja wpisów to budowanie więzi z czytelnikami, czyli potencjalnymi klientami. Jak skorzystać z tego mechanizmu do generowania leadów? Pokażę skuteczny mechanizm.

Słowa autor i autorytet są nieprzypadkowo podobne do siebie. Według badań wychodzi na to, że ludzie najbardziej doceniają nas za materiały, którymi dzielimy się bezpłatnie.

Marketing to prosty model, który umiejętnie zastosowany, przynosi ponadprzeciętne wyniki. Zawarta w szkoleniu check-lista pozwoli Ci pisać lepsze wpisy blogowe.

WOJCIECH BIZUB

Copywriter & magik e-marketingu. Dzisiaj klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców stworzył strategię marketingową WBIZNES. Autor kilku kursów online. Jego wizytówką są osiągane wyniki oraz opinie klientów.

Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.

Jak szybko pisać dobre artykuły blogowe?

Otrzymasz:

Checklistę – 10 kroków do dużo lepszego wpisu blogowego
Blisko 2 godziny merytorycznego materiału wideo
7 rozwiązań na generowanie zapytań ofertowych z bloga
Sesję Q&A z omówieniem przykładów uczestników
100% gwarancję satysfakcji
lub zwrot pieniędzy (60 dni)

100 PLN brutto

45 PLN brutto

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Zobacz szczegóły