Posłuchaj najnowszego odcinka podcastu: 173. Prospecting online - czyli jak odciążyć dział sprzedaży i dobrze zaprojektować tzw. Account Based Marketing. (Gość: Mateusz Winiarski)
Co w moich social mediach piszczy?

Co w moich social mediach piszczy?

Udostępnij

Jestem aktywny na wielu platformach społecznościowych, więc warto wskazać czego i gdzie można się spodziewać. Poniżej krótki przewodnik wraz z odnośnikami. Wybierz to, co będzie dla ciebie najbardziej wartościowe i zostaniemy w kontakcie 🙂

Warto chyba zacząć od mediów i wywiadów, które staramy się zbierać i aktualizować na podstronie: https://wojciechbizub.pl/media-i-wywiady/ To część contentu zwana earned media (gdy inni zapraszają mnie do publikacji u siebie lub piszą o mnie). Reszta aktywności należy do owned media, czyli moich własnych kanałów, w których mam pełną władzę nad publikowaną treścią.

Merytoryczne publikacje o marketingu:

  • W szczególności polecam Ci mój podcast, który regularnie plasuje się na topowych pozycjach Apple Podcast w kategorii biznes: Anchor.FM/Wojciech.Bizub
  • Blog. Od czasu do czasu publikuję artykuły o marketingu. Ostatnio na nowo odkrywam ten format i czuję się z tym… zaskakująco dobrze. Wiem, to dziwne wyznanie, jak na copywritera: wojciechbizub.pl/blog

YouTube

  • To platforma, na którą będę kładł coraz to większy i większy nacisk. Jednoznacznie we wszystkich ankietach wskazujecie, że powinienem zacząć hurtowo produkować treści wideo. Zgadzam się z tym w 100%, ale prokrastynuję pod przyjemnym płaszczykiem perfekcjonizmu. Na moim kanale można znaleźć analizy marketingowe firm z różnych branż.

Oglądanie możesz rozpocząć od analizy firmy usługowej, którą prowadzę (agencji WBIZNES)https://www.youtube.com/watch?v=ThK1HdRAURI

Zakulisowe materiały i przemyślenia

  • Instagram – tutaj sporo moich twarzy i luźnych wrzutek. Jeden z ciekawszych cykli 104 epizody minutowych wideo, które opublikowałem na Instagramie w ramach #Minutowerozkminy.
  • Instagram Stories (jeszcze więcej prywaty). Idealne miejsce, aby mnie pokochać lub znienawidzieć. Jak do mnie napiszesz, to odpiszę, bo do Instagrama mam dostęp tylko JA 🙂
  • Na IG nie spodziewaj się kejsów i super merytorycznych rzeczy. Oprócz pracy robię jeszcze kilka ciekawych, chociaż związanych z moją profesją rzeczy.

Kliknij i zaobserwuj: https://www.instagram.com/wojciech.bizub/

Newsletter

  • Moja najbardziej intymna relacja, gdzie możemy sobie pomejlować. Wieść gminna niesie, że czytelnikom szczególnie podobają się #InternetowePerełki, czyli moje ulubione znaleziska sieciowe. Zapraszam więc serdecznie do zapisu, aby nic Ci nie umknęło. Krótki formularz znajduje się na końcu tego artykułu.

Może mi podpowiesz, co zrobić na Facebooku?

Planuje szerszą kampanię zasięgu ową oparciu o Facebooka i tam będą głównie osoby, z którymi się jeszcze nie znam, więc zamierzam odświeżyć sporo rzeczy, które publikowałem kilka miesięcy lub nawet kilka lat temu. Idę o zakład, że nie wszystkie udało Ci się przejrzeć oraz co ważniejsze… zastosować.

W niedalekiej przyszłości możesz spodziewać się tam streszczenie artykułu w blogowych oraz krótkich notek na podstawie podcastu #EkspresoweTipy. Będąc na bieżąco w innych mediach, nie oczekuję, że Facebook będzie Twoim pierwszym medium kontaktu.

Na Facebooku znajdziesz mnie pod adresem: https://www.facebook.com/wojciechbizub

Przy tylu mediach nie mam pomysłu, co zrobić z Facebookiem. Na ten moment jest to ściana informacyjna różnych aktywności, które podejmuję. Jakich błędów powinienem unikać, prowadzać swój profil? Co Cię najbardziej denerwuje na fanpage marek osobistych? Podziel się swoimi wrażeniami pisząc bezpośrednio do mnie na adres: kontakt@wojciechbizub.pl.

WBIZNES-skuteczny-marketing-5-błędów

Dołącz do ponad 4500 osób, które czytają mojego newslettera.

Bonus na start: Checklista 5 największych błędów, które popełniają firmy w marketingu.

Może Cię również zainteresować:

Autor wpisu:

Wojciech Bizub

Copywriter & właściciel agencji WBIZNES. Wykładowca akademicki. Prelegent największych konferencji biznesowych I <3 Marketing oraz WBEXP z Garym Vaynerchukiem. Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć m.in. z jego programów szkoleniowych online.

Wojciech Bizub Odczaruj Marketing

Odbierz pierwszą lekcję

Dowiesz się, czym tak naprawdę jest miniatura i jaką pełni rolę w procesie percepcji treści. A poza tym zrozumiesz główną ideę tworzenia klikalnych grafik, która opiera się o mechanizm luki informacyjnej.

Twoje dane są bezpieczne, co potwierdza klauzula RODO [czytaj więcej]
Zapisująć się na szkolenie online wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Wojciech Bizub skuteczny e-marketing z siedzibą w Cieszynie, ul. Odległa 76 (Administrator danych). Mogę cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.