Dlaczego warto wybrać droższe rozwiązanie?

Jakość zawsze musi kosztować.

W biznesie mówi się o takim zjawisku jak trade off, czyli coś kosztem czegoś.

Zobacz, jeżeli taka firma, wytwarza jakiś bardzo tani produkt, to ona musi z jednej strony
– mniej zapłacić pracownikom,
– mniej zapłacić za półprodukty,
– i też mniej zapłaci za narzędzia, którymi to wykonuje.

Więc suma summarum, jak się domyślasz, musi się to odbić na tym produkcie. Na tym, jak  ostatecznie wygląda i jak działa.

Bardzo często chcemy kupić produkty, które są jednocześnie tanie, jednocześnie dobre, i jednocześnie szybko dostarczone.
Ja się tylko zastanawiam: po co kupować trzy różne? 😉

Warto wybrać jedną rzecz, na której nam zależy, i po tym kątem wybrać firmę, która nam to dostarczy, czego potrzebujemy.

 

 

Sprawdź, na jakim poziomie marketingu jest Twój biznes

  • 5-punktowa checklista pomoże w diagnozie marketingu
  • Merytoryczna inspiracja, gdy "oczekuję czegoś więcej"
  • Wyłącznie najistotniejsze elementy pod sprzedaż

Pobierając materiał wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Wojciech Bizub skuteczny e-marketing z siedzibą w Cieszynie, ul. Odległa 76 (Administrator danych). Mogę cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

AUTOR

znawca biznesu

Wojciech Bizub 

Copywriter. Dzisiaj klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek. Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców stworzył strategię marketingową WBIZNES. Jego wizytówką są osiągane wyniki oraz opinie klientów: https://www.youtube.com/watch?v=XxQAhF5IDB8. Autor kilku kursów online. Praktyk prowadzący szkolenia w ramach Akademii Ekspertów 2.0 u Pawła Danielewskiego.