(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-W48JZR'); !function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '584534911686250'); fbq('track', 'PageView');

Dlaczego warto wybrać droższe rozwiązanie?

Jakość zawsze musi kosztować.

W biznesie mówi się o takim zjawisku jak trade off, czyli coś kosztem czegoś.

Zobacz, jeżeli taka firma, wytwarza jakiś bardzo tani produkt, to ona musi z jednej strony
– mniej zapłacić pracownikom,
– mniej zapłacić za półprodukty,
– i też mniej zapłaci za narzędzia, którymi to wykonuje.

Więc suma summarum, jak się domyślasz, musi się to odbić na tym produkcie. Na tym, jak  ostatecznie wygląda i jak działa.

Bardzo często chcemy kupić produkty, które są jednocześnie tanie, jednocześnie dobre, i jednocześnie szybko dostarczone.
Ja się tylko zastanawiam: po co kupować trzy różne? 😉

Warto wybrać jedną rzecz, na której nam zależy, i po tym kątem wybrać firmę, która nam to dostarczy, czego potrzebujemy.

 

 

WBIZNES-skuteczny-marketing-5-błędów

Dołącz do ponad 3700 osób, które czytają mojego newslettera.

Bonus na start: Checklista 5 największych błędów, które popełniają firmy w marketingu.

Może Cię również zainteresować:

Autor wpisu:

Wojciech Bizub

Copywriter & właściciel agencji WBIZNES. Wykładowca akademicki. Prelegent największych konferencji biznesowych I <3 Marketing oraz WBEXP z Garym Vaynerchukiem. Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć m.in. z jego programów szkoleniowych online.

Wojciech Bizub Odczaruj Marketing
Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Zobacz szczegóły