Dlaczego warto wybrać droższe rozwiązanie?

Jakość zawsze musi kosztować.

W biznesie mówi się o takim zjawisku jak trade off, czyli coś kosztem czegoś.

Zobacz, jeżeli taka firma, wytwarza jakiś bardzo tani produkt, to ona musi z jednej strony
– mniej zapłacić pracownikom,
– mniej zapłacić za półprodukty,
– i też mniej zapłaci za narzędzia, którymi to wykonuje.

Więc suma summarum, jak się domyślasz, musi się to odbić na tym produkcie. Na tym, jak  ostatecznie wygląda i jak działa.

Bardzo często chcemy kupić produkty, które są jednocześnie tanie, jednocześnie dobre, i jednocześnie szybko dostarczone.
Ja się tylko zastanawiam: po co kupować trzy różne? 😉

Warto wybrać jedną rzecz, na której nam zależy, i po tym kątem wybrać firmę, która nam to dostarczy, czego potrzebujemy.

 

 

Dołącz do ponad 2000 osób które czytają mojego newslettera.

Bonus na start: Checklista 5 największych błędów, które popełniają firmy w marketingu.

Autor wpisu:

Wojciech Bizub

Copywriter. Kontraktowy Dyrektor Marketingu w kilkudziesięciu firmach. Właściciel agencji WBIZNES. Wykładowca MBA na ASBiRO. Prelegent największych konferencji biznesowych I <3 Marketing oraz WBEXP z Garym Vaynerchukiem. Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.