Jak spędzać piątek w pracy?

Piątek, piąteczek, piątunio — to dzień, w którym mentalnie wiele osób zaczyna już weekend, ale najciekawsze, że jest to również dzień, w którym telefon praktycznie nie dzwoni, a maile dużo rzadziej “pikają”
I to jest ten moment, który warto wykorzystać.

W szczególności, jeśli pracujesz w firmie, która coś sprzedaje, to jest dzień, w którym twoja konkurencja jest mniej aktywna.

A jeżeli nawet nie sprzedajesz, to piątek jest idealnym dniem, żeby zaplanować sobie kolejny tydzień.

Dobrze jest go efektywnie wykorzystać, bo popatrz, jeżeli zmarnujesz ten dzień na: kaweczki, pogaduszki, to jesteś w tym samym miejscu, gdzie twoja konkurencja, a ja zawsze powtarzam, że swoich rywali branżowych wyprzedza się po godzinach i pracując w weekendy, bo od 9 – 17 to wszyscy się starają.

 

 

Sprawdź, na jakim poziomie marketingu jest Twój biznes

  • 5-punktowa checklista pomoże w diagnozie marketingu
  • Merytoryczna inspiracja, gdy "oczekuję czegoś więcej"
  • Wyłącznie najistotniejsze elementy pod sprzedaż

Pobierając materiał wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Wojciech Bizub skuteczny e-marketing z siedzibą w Cieszynie, ul. Odległa 76 (Administrator danych). Mogę cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.

AUTOR

znawca biznesu

Wojciech Bizub 

Kontraktowy Dyrektor Marketingu w kilkudziesięciu firmach. Właściciel agencji WBIZNES. Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego oraz MBA na ASBiRO. Prelegent największych konferencji biznesowych I <3 Marketing oraz WBEXP z Garym Vaynerchukiem.

Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES.

Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.