Jak wdrożyć w życie wiedzę z kursu?

Jeżeli masz dużo treści i nie wiesz, od czego zacząć, to rozłóż to sobie.

To tak samo, jak zjeść słonia — czyli po kawałku.

 

Rozłóż sobie ten materiał na kawałki.
Ustaw tapetę na pulpicie, a nawet jak nie chcesz tapety na pulpicie, to przyklej sobie kartkę nad monitorem: „Pracuję nad…

odpowiadaniem publicznym na pytania klientów”

 

Publiczne odpowiadanie na pytania klientów, to jest temat na ten miesiąc.

Temat na inny miesiąc, “zacznę pisać bloga”.
Temat na kolejny miesiąc: “zacznę cykać sobie raz dziennie zdjęcie, gdy pracuję nad produktem”.

I tak co miesiąc jedna rzecz.

 

Każdego dnia 1% lepsza wersja samego siebie, to jest mój cel.

 

 

Sprawdź, na jakim poziomie marketingu jest Twój biznes

  • 5-punktowa checklista pomoże w diagnozie marketingu
  • Merytoryczna inspiracja, gdy "oczekuję czegoś więcej"
  • Wyłącznie najistotniejsze elementy pod sprzedaż

Pobierając materiał wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Wojciech Bizub skuteczny e-marketing z siedzibą w Cieszynie, ul. Odległa 76 (Administrator danych). Mogę cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.

AUTOR

znawca biznesu

Wojciech Bizub 

Kontraktowy Dyrektor Marketingu w kilkudziesięciu firmach. Właściciel agencji WBIZNES. Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego oraz MBA na ASBiRO. Prelegent największych konferencji biznesowych I <3 Marketing oraz WBEXP z Garym Vaynerchukiem.

Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES.

Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.