Jak wdrożyć w życie wiedzę z kursu?

Jeżeli masz dużo treści i nie wiesz, od czego zacząć, to rozłóż to sobie.

To tak samo, jak zjeść słonia — czyli po kawałku.

 

Rozłóż sobie ten materiał na kawałki.
Ustaw tapetę na pulpicie, a nawet jak nie chcesz tapety na pulpicie, to przyklej sobie kartkę nad monitorem: „Pracuję nad…

odpowiadaniem publicznym na pytania klientów”

 

Publiczne odpowiadanie na pytania klientów, to jest temat na ten miesiąc.

Temat na inny miesiąc, “zacznę pisać bloga”.
Temat na kolejny miesiąc: “zacznę cykać sobie raz dziennie zdjęcie, gdy pracuję nad produktem”.

I tak co miesiąc jedna rzecz.

 

Każdego dnia 1% lepsza wersja samego siebie, to jest mój cel.

 

 

Dołącz do ponad 2000 osób które czytają mojego newslettera.

Bonus na start: Checklista 5 największych błędów, które popełniają firmy w marketingu.

Autor wpisu:

Wojciech Bizub

Copywriter. Kontraktowy Dyrektor Marketingu w kilkudziesięciu firmach. Właściciel agencji WBIZNES. Wykładowca MBA na ASBiRO. Prelegent największych konferencji biznesowych I <3 Marketing oraz WBEXP z Garym Vaynerchukiem. Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.