Co publikować na instagramie?

Ludzie lubią rozmawiać o ideach,  ale jeszcze bardziej niż o ideach, lubią rozmawiać o innych ludziach. A mówię o tym, bo wiele osób pyta się mnie „co publikować na Instagramie?”

Więc takie 3 rzeczy, które są potrzebne do publikacji na Instagramie wg mnie:

  •  W pierwszej kolejności jesteś to Ty.
    Niezależnie od tego, czy prowadzisz swoją firmę, czy prowadzisz swoją markę osobistą, zawsze ludzie będą przychodzili do ciebie.  To już mówiłem w poprzednich materiałach.
  • Po drugie pokazuj, jaka jest twoja wizja, co ty sądzisz o danej branży,
  • I po trzecie pokazuj, co robisz i jak robisz, gdy klienci nie patrzą.
    Pokaż, jak jesteś zajęty i to wszystko, co fajnego robisz, a czego nie widać gołym okiem.

 

 

Sprawdź, na jakim poziomie marketingu jest Twój biznes

  • 5-punktowa checklista pomoże w diagnozie marketingu
  • Merytoryczna inspiracja, gdy "oczekuję czegoś więcej"
  • Wyłącznie najistotniejsze elementy pod sprzedaż

Pobierając materiał wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Wojciech Bizub skuteczny e-marketing z siedzibą w Cieszynie, ul. Odległa 76 (Administrator danych). Mogę cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

AUTOR

znawca biznesu

Wojciech Bizub 

Copywriter. Dzisiaj klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek. Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców stworzył strategię marketingową WBIZNES. Jego wizytówką są osiągane wyniki oraz opinie klientów: https://www.youtube.com/watch?v=XxQAhF5IDB8. Autor kilku kursów online. Praktyk prowadzący szkolenia w ramach Akademii Ekspertów 2.0 u Pawła Danielewskiego.