(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-W48JZR'); !function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '584534911686250'); fbq('track', 'PageView');

Co publikować na instagramie?

Ludzie lubią rozmawiać o ideach,  ale jeszcze bardziej niż o ideach, lubią rozmawiać o innych ludziach. A mówię o tym, bo wiele osób pyta się mnie „co publikować na Instagramie?”

Więc takie 3 rzeczy, które są potrzebne do publikacji na Instagramie wg mnie:

  •  W pierwszej kolejności jesteś to Ty.
    Niezależnie od tego, czy prowadzisz swoją firmę, czy prowadzisz swoją markę osobistą, zawsze ludzie będą przychodzili do ciebie.  To już mówiłem w poprzednich materiałach.
  • Po drugie pokazuj, jaka jest twoja wizja, co ty sądzisz o danej branży,
  • I po trzecie pokazuj, co robisz i jak robisz, gdy klienci nie patrzą.
    Pokaż, jak jesteś zajęty i to wszystko, co fajnego robisz, a czego nie widać gołym okiem.

 

 

WBIZNES-skuteczny-marketing-5-błędów

Dołącz do ponad 3700 osób, które czytają mojego newslettera.

Bonus na start: Checklista 5 największych błędów, które popełniają firmy w marketingu.

Może Cię również zainteresować:

Clubhouse

Clubhouse – 10 zasad savoir-vivre

Wydawało się, że merytoryczne treści przegrają z tik-tokową rozrywką, ale widać, że na rynku są odbiorcy spragnieni dobrych rozmów. Aplikacja Clubhouse zyskuje popularność i szybko podbija rynek. Wystarczy sobie wyobrazić, że Clubhouse

Czytaj więcej »

Autor wpisu:

Wojciech Bizub

Copywriter & właściciel agencji WBIZNES. Wykładowca akademicki. Prelegent największych konferencji biznesowych I <3 Marketing oraz WBEXP z Garym Vaynerchukiem. Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć m.in. z jego programów szkoleniowych online.

Wojciech Bizub Odczaruj Marketing
Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Zobacz szczegóły