Co robisz, gdy Ci się nie chce?

Obiecałem sobie nagrać 9 materiałów wideo. To miał być jeden z nich.
Ale obrobiłem wszystkie, zgrałem na komputer, wgrałem już w odpowiedni sposób, miałem wszystko przygotowane.

Porozbierałem już sobie miejsce do nagrań, ściągnąłem marynarkę, odszedłem… liczę materiały, jest ich 8.

Brakuje tego, który teraz nagrywam.

Powiedziałem sobie przed sobą samym: „Będzie dziewięć!” – to musi być 9 materiałów.
Konsekwencja: tu nie ma mowy o motywacji, to jest planowanie i konsekwentne realizowanie celu, niezależnie  czy się chcę, czy nie.

Co robisz, gdy ci się nie chce?

 

Sprawdź, na jakim poziomie marketingu jest Twój biznes

  • 5-punktowa checklista pomoże w diagnozie marketingu
  • Merytoryczna inspiracja, gdy "oczekuję czegoś więcej"
  • Wyłącznie najistotniejsze elementy pod sprzedaż

Pobierając materiał wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Wojciech Bizub skuteczny e-marketing z siedzibą w Cieszynie, ul. Odległa 76 (Administrator danych). Mogę cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

AUTOR

znawca biznesu

Wojciech Bizub 

Kontraktowy Dyrektor Marketingu w kilkudziesięciu firmach. Właściciel agencji WBIZNES. Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego oraz MBA na ASBiRO. Prelegent największych konferencji biznesowych I <3 Marketing oraz WBEXP z Garym Vaynerchukiem.

Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES.

Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.