(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-W48JZR'); !function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '584534911686250'); fbq('track', 'PageView');

Zarabiaj na pasji – zostań twórcą.

Czy to o czym mówię, na co dzień jest tylko dla przedsiębiorców? Oczywiście, że nie.

Popatrz, taka statystyka:
– 90% osób w mediach społecznościowych, tylko konsumuje (mam nadzieję, że nie mówię teraz o Tobie).

– 10% wykazuje jakąkolwiek inicjatywę: lajkuje, komentuje, czasami udostępnia.
To dlatego wszyscy „rozmawiają o twórcach”, ale lajkować to już nie ma komu.

– tylko 1% z tych osób tworzy jakąś treść, publikuje jakieś wideo, wrzuca jakieś zdjęcia z opisem.
Bardzo niewiele, to znaczy, że jeśli zaczniesz dzisiaj opowiadać o swojej pasji: o czytaniu książek, jeżdżeniu na rowerze,  być może o parzeniu kawy, to po pewnym czasie — nie będzie to od razu — zbudujesz taką społeczność, za którą ktoś zapłaci, żeby do nich w ogóle dotrzeć.

I wtedy zaczniesz zarabiać na swojej pasji, a samo to, że zarabiać, to jedno.
Ale jakie szczęście daje posiadanie takiej społeczności. Komunikacja z taką grupą osób jest czymś niesamowitym!

WBIZNES-skuteczny-marketing-5-błędów

Dołącz do ponad 4300 osób, które czytają mojego newslettera.

Bonus na start: Checklista 5 największych błędów, które popełniają firmy w marketingu.

Może Cię również zainteresować:

Clubhouse

Clubhouse – 10 zasad savoir-vivre

Wydawało się, że merytoryczne treści przegrają z tik-tokową rozrywką, ale widać, że na rynku są odbiorcy spragnieni dobrych rozmów. Aplikacja Clubhouse zyskuje popularność i szybko podbija rynek. Wystarczy sobie wyobrazić, że Clubhouse

Czytaj więcej »

Autor wpisu:

Wojciech Bizub

Copywriter & właściciel agencji WBIZNES. Wykładowca akademicki. Prelegent największych konferencji biznesowych I <3 Marketing oraz WBEXP z Garym Vaynerchukiem. Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć m.in. z jego programów szkoleniowych online.

Wojciech Bizub Odczaruj Marketing
Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Zobacz szczegóły