Nie masz czasu? A może nie masz priorytetów?

W biznesie mówi się, że ludzie mają ciasne kalendarze, to znaczy, że nie mają na nic czasu – bo są cały czas zajęci.

Ja jednak twierdzę, że nie ma ludzi, którzy byliby superzajęci, bo to jest zawsze kwestia priorytetów, co wybierzemy.

Czy pójdziemy w jedną, czy w drugą stronę. Czyli jak ktoś mówi, że nie ma czasu, to znaczy, że ma ważniejsze rzeczy na głowie.

Wniosek mam taki z drugiej strony:
Czy słyszeliście o kimś, kto nie miał czasu odebrać nagrody w lotto?

Ja nie słyszałem!

 

Sprawdź, na jakim poziomie marketingu jest Twój biznes

  • 5-punktowa checklista pomoże w diagnozie marketingu
  • Merytoryczna inspiracja, gdy "oczekuję czegoś więcej"
  • Wyłącznie najistotniejsze elementy pod sprzedaż

Pobierając materiał wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Wojciech Bizub skuteczny e-marketing z siedzibą w Cieszynie, ul. Odległa 76 (Administrator danych). Mogę cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

AUTOR

znawca biznesu

Wojciech Bizub 

Copywriter. Dzisiaj klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek. Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców stworzył strategię marketingową WBIZNES. Jego wizytówką są osiągane wyniki oraz opinie klientów: https://www.youtube.com/watch?v=XxQAhF5IDB8. Autor kilku kursów online. Praktyk prowadzący szkolenia w ramach Akademii Ekspertów 2.0 u Pawła Danielewskiego.