Artykuły pojawiają się nieregularnie, a kilka z nich szczególnie Wam się podoba. Lubię upraszczać życie innych, dlatego przedstawiam 5 najpopularniejszych tytułów, które do tej pory pojawiły się na blogu. Wszystkie dotyczą najbardziej pożądanych tematów z zakresu marketingu w internecie i zwiększania sprzedaży. Zapraszam do lektury.
5 ASPEKTÓW BUDOWANIA WIARYGODNEJ MARKI OSOBISTEJ, KTÓRA ZOSTANIE ZAPAMIĘTANA
Polecam każdemu, komu zależy na kreowaniu swojego wizerunku, a także tym którzy jeszcze nie wiedzą, że chcą taki wizerunek budować. To jak nas widzą, ma duże odzwierciedlenie w życiu codziennym. A widzą nas już teraz nie tylko na co dzień , ale także w Internecie. Dlatego szczególną rolę musimy przykładać do tego, co publikujemy na swój temat w sieci. Wskazuję, jakich błędów unikać, by nie splamić swojej marki.
LINK: https://wojciechbizub.pl/5-etapow-budo…pamietana/
JAK SKUTECZNIE PROMOWAĆ LOKALNY BIZNES USŁUGOWY? PRZEGLĄD 7 NAJSKUTECZNIEJSZYCH METOD.
Prowadzisz drobny interes, a wydaje Ci się, że nikt o nim nie wie? Może wynika to z braku kilku prostych działań, które przedstawiłem w tym artykule. Niewielkim nakładem środków finansowych i czasu, możesz sprawić, że Twoja firma zaistnieje w sieci, jak i zacznie być rozpoznawana przez lokalną społeczność.
LINK: https://wojciechbizub.pl/skutecznie-pr…-uslugowy/
TOP 10: MUST HAVE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ
Prezentowanie naszej firmy na piśmie jest dużo trudniejsze, niż zaprezentowanie jej face to face. Nie mamy możliwości odpowiedzieć na bieżąco na wątpliwości, dużo zależy od interpretacji potencjalnego partnera biznesowego. Na co zwrócić uwagę, czego się wystrzegać, o czym pamiętać – dowiecie się, czytając ten artykuł.
LINK: https://wojciechbizub.pl/elementy-ofer…zedazowej/
JAK PROWADZIĆ FANPAGE W 2017 ROKU?
Nie oszukujmy się – Facebook jest jednym z najsilniejszych social media. Jest na drugim miejscu stron wpisywanych w wyszukiwarkę (pierwszą jest Google). Wiele firm rezygnuje z prowadzenia standardowych stron internetowych lub przekierowuje swój stary adres internetowy na fanpage facebookowy. Dzieje się tak, ponieważ Facebook jest szybkim medium i informacje zawarte na nim są często dużo bardziej aktualne niż na rzadko odświeżanej stronie. Opisuję kluczowe punkty dobrego prowadzenia Fanpage’a. Koniecznie zajrzyjcie.
LINK: https://wojciechbizub.pl/prowadzic-fanpage-2017-roku/
MARKETING B2B – JAK MĄDRE MARKETINGOWO FIRMY SPRZEDAJĄ PRODUKTY I USŁUGI?
Klienci przychodzą do mnie po większą sprzedaż, bo widzą, że dysponuję sprawdzonym modelem. Czasami dobra reklama nie wystarczy, ponieważ decyzja zapada na zupełnie innym etapie. Na którym? Jak sprawić, żeby to Klient B2B wybrał właśnie Ciebie?Ten artykuł jest właśnie dla Ciebie.
LINK: https://wojciechbizub.pl/jak-madre-mar…slugi-b2b/
Mam nadzieję, że wpisy okażą się przydatne dla Ciebie. Jeżeli docierasz do tego miejsca i doceniasz moją pracę, to udostępnij artykuł dalej. Dzięki! 😉