książki wyzwanie

52 book challenge – podsumowanie

2015 rozpoczął się od głośnej akcji viralowej – postanowienia noworocznego – przeczytam 52 książki w 2015 roku.

Podjąłem wyzwanie. Jaki jest efekt?
Poniżej spis, okładki oraz krótka recenzja wraz z esencją z każdej z książek.

 

Zbiór książek, które przeczytałem. Może komuś się przyda.Obszary: Marketing&Biznes&Rozwój.P.S. Chyba, że ten ktoś twierdzi, że każda książka jest gorsza od filmu… tylko dlatego, że trzeba ją przeczytać 🙂

Posted by Wojciech Bizub on Sunday, February 15, 2015

 

Jak akcja 52 book challenge zadziałała na mnie?

Jak widzisz przeczytałem/przesłuchałem “jedynie” 40 książek. Dużo, mało? Z całą pewnością nigdy wcześniej nie przeczytałem tylu książek w jednym roku.  Z jednej strony precyzyjnie określony cel zadziałał mobilizująco, a z drugiej komentarze i polubienia ludzi pod poszczególnymi recenzjami pokazywały, że warto dalej czytać i pisać.

Notatki publikowałem w albumie, by więcej osób mogło posmakować chociaż kilku wskazówek zawartych w tekstach. Klikając w zdjęcia możesz poznać zawartość oraz kilka zdań ode mnie o każdej z książek.

Czy globalnie akcja zakończyła się sukcesem?

Zdecydowanie tak. Marcin Gnat zaproponował kapitalną inicjatywę, dzięki której ludzie zaangażowali się w regularne czytanie. Podpowiem, że na samym Facebook’u udział w akcji zadeklarowało ponad 100 tys. osób.

Dlaczego akcja zakończyła się sukcesem?

W tym przypadku ludzie zaczęli się chwalić tym, że wezmą udział w takiej akcji, bo przecież czytanie książek jest nobilitujące. Wirus przeskakiwał z osoby na osobę, na reklamę nie wydano ani złotówki. Dodatkowo precyzyjnie wyznaczony, ambitny cel wzbudził zainteresowanie wiele osób, którzy ostatecznie podjęli wyzwanie.

Moja wielka lekcja, odrobinę coachingowa.

Nie w każdym przypadku liczy się realizacja celu na 100%. W moim przypadku to było 40/52. Sama droga do celu jest wartościową lekcją, a wiedza zawarta w przeczytanych książkach – najlepszą inwestycją biznesową. Pamiętaj o tym planując swoje cele na nowy, 2016 rok.

Sprawdź, na jakim poziomie marketingu jest Twój biznes

  • 5-punktowa checklista pomoże w diagnozie marketingu
  • Merytoryczna inspiracja, gdy "oczekuję czegoś więcej"
  • Wyłącznie najistotniejsze elementy pod sprzedaż

Pobierając materiał wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Wojciech Bizub skuteczny e-marketing z siedzibą w Cieszynie, ul. Odległa 76 (Administrator danych). Mogę cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

AUTOR

znawca biznesu

Wojciech Bizub 

Copywriter. Dzisiaj klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek. Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców stworzył strategię marketingową WBIZNES. Jego wizytówką są osiągane wyniki oraz opinie klientów: https://www.youtube.com/watch?v=XxQAhF5IDB8. Autor kilku kursów online. Praktyk prowadzący szkolenia w ramach Akademii Ekspertów 2.0 u Pawła Danielewskiego.