książki wyzwanie

52 book challenge – podsumowanie

2015 rozpoczął się od głośnej akcji viralowej – postanowienia noworocznego – przeczytam 52 książki w 2015 roku.

Podjąłem wyzwanie. Jaki jest efekt?
Poniżej spis, okładki oraz krótka recenzja wraz z esencją z każdej z książek.

 

Zbiór książek, które przeczytałem. Może komuś się przyda.Obszary: Marketing&Biznes&Rozwój.P.S. Chyba, że ten ktoś twierdzi, że każda książka jest gorsza od filmu… tylko dlatego, że trzeba ją przeczytać 🙂

Posted by Wojciech Bizub on Sunday, February 15, 2015

 

Jak akcja 52 book challenge zadziałała na mnie?

Jak widzisz przeczytałem/przesłuchałem “jedynie” 40 książek. Dużo, mało? Z całą pewnością nigdy wcześniej nie przeczytałem tylu książek w jednym roku.  Z jednej strony precyzyjnie określony cel zadziałał mobilizująco, a z drugiej komentarze i polubienia ludzi pod poszczególnymi recenzjami pokazywały, że warto dalej czytać i pisać.

Notatki publikowałem w albumie, by więcej osób mogło posmakować chociaż kilku wskazówek zawartych w tekstach. Klikając w zdjęcia możesz poznać zawartość oraz kilka zdań ode mnie o każdej z książek.

Czy globalnie akcja zakończyła się sukcesem?

Zdecydowanie tak. Marcin Gnat zaproponował kapitalną inicjatywę, dzięki której ludzie zaangażowali się w regularne czytanie. Podpowiem, że na samym Facebook’u udział w akcji zadeklarowało ponad 100 tys. osób.

Dlaczego akcja zakończyła się sukcesem?

W tym przypadku ludzie zaczęli się chwalić tym, że wezmą udział w takiej akcji, bo przecież czytanie książek jest nobilitujące. Wirus przeskakiwał z osoby na osobę, na reklamę nie wydano ani złotówki. Dodatkowo precyzyjnie wyznaczony, ambitny cel wzbudził zainteresowanie wiele osób, którzy ostatecznie podjęli wyzwanie.

Moja wielka lekcja, odrobinę coachingowa.

Nie w każdym przypadku liczy się realizacja celu na 100%. W moim przypadku to było 40/52. Sama droga do celu jest wartościową lekcją, a wiedza zawarta w przeczytanych książkach – najlepszą inwestycją biznesową. Pamiętaj o tym planując swoje cele na nowy, 2016 rok.

Sprawdź, na jakim poziomie marketingu jest Twój biznes

  • 5-punktowa checklista pomoże w diagnozie marketingu
  • Merytoryczna inspiracja, gdy "oczekuję czegoś więcej"
  • Wyłącznie najistotniejsze elementy pod sprzedaż

Pobierając materiał wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Wojciech Bizub skuteczny e-marketing z siedzibą w Cieszynie, ul. Odległa 76 (Administrator danych). Mogę cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

AUTOR

znawca biznesu

Wojciech Bizub 

Copywriter. Dzisiaj klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek. Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców stworzył strategię marketingową WBIZNES. Jego wizytówką są osiągane wyniki oraz opinie klientów: https://www.youtube.com/watch?v=XxQAhF5IDB8. Autor kilku kursów online. Praktyk prowadzący szkolenia w ramach Akademii Ekspertów 2.0 u Pawła Danielewskiego.