(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-W48JZR'); !function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '584534911686250'); fbq('track', 'PageView');
książki wyzwanie

52 book challenge – podsumowanie

2015 rozpoczął się od głośnej akcji viralowej – postanowienia noworocznego – przeczytam 52 książki w 2015 roku.

Podjąłem wyzwanie. Jaki jest efekt?
Poniżej spis, okładki oraz krótka recenzja wraz z esencją z każdej z książek.

 

Zbiór książek, które przeczytałem. Może komuś się przyda.Obszary: Marketing&Biznes&Rozwój.P.S. Chyba, że ten ktoś twierdzi, że każda książka jest gorsza od filmu… tylko dlatego, że trzeba ją przeczytać 🙂

Posted by Wojciech Bizub on Sunday, February 15, 2015

 

Jak akcja 52 book challenge zadziałała na mnie?

Jak widzisz przeczytałem/przesłuchałem „jedynie” 40 książek. Dużo, mało? Z całą pewnością nigdy wcześniej nie przeczytałem tylu książek w jednym roku.  Z jednej strony precyzyjnie określony cel zadziałał mobilizująco, a z drugiej komentarze i polubienia ludzi pod poszczególnymi recenzjami pokazywały, że warto dalej czytać i pisać.

Notatki publikowałem w albumie, by więcej osób mogło posmakować chociaż kilku wskazówek zawartych w tekstach. Klikając w zdjęcia możesz poznać zawartość oraz kilka zdań ode mnie o każdej z książek.

Czy globalnie akcja zakończyła się sukcesem?

Zdecydowanie tak. Marcin Gnat zaproponował kapitalną inicjatywę, dzięki której ludzie zaangażowali się w regularne czytanie. Podpowiem, że na samym Facebook’u udział w akcji zadeklarowało ponad 100 tys. osób.

Dlaczego akcja zakończyła się sukcesem?

W tym przypadku ludzie zaczęli się chwalić tym, że wezmą udział w takiej akcji, bo przecież czytanie książek jest nobilitujące. Wirus przeskakiwał z osoby na osobę, na reklamę nie wydano ani złotówki. Dodatkowo precyzyjnie wyznaczony, ambitny cel wzbudził zainteresowanie wiele osób, którzy ostatecznie podjęli wyzwanie.

Moja wielka lekcja, odrobinę coachingowa.

Nie w każdym przypadku liczy się realizacja celu na 100%. W moim przypadku to było 40/52. Sama droga do celu jest wartościową lekcją, a wiedza zawarta w przeczytanych książkach – najlepszą inwestycją biznesową. Pamiętaj o tym planując swoje cele na nowy, 2016 rok.

WBIZNES-skuteczny-marketing-5-błędów

Dołącz do ponad 4300 osób, które czytają mojego newslettera.

Bonus na start: Checklista 5 największych błędów, które popełniają firmy w marketingu.

Może Cię również zainteresować:

Autor wpisu:

Wojciech Bizub

Copywriter & właściciel agencji WBIZNES. Wykładowca akademicki. Prelegent największych konferencji biznesowych I <3 Marketing oraz WBEXP z Garym Vaynerchukiem. Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć m.in. z jego programów szkoleniowych online.

Wojciech Bizub Odczaruj Marketing
Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Zobacz szczegóły