Magiczna wiedza - WBIZNES skuteczny e-marketing
326
blog,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-30.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Magiczna wiedza

  • Cała wiedza
  • E-marketing
  • Efektywność

Artykuły pojawiają się nieregularnie, a kilka z nich szczególnie Wam się podoba. Lubię upraszczać życie innych, dlatego przedstawiam 5 najpopularniejszych tytułów, które do tej pory pojawiły się na blogu. Wszystkie dotyczą najbardziej pożądanych tematów z zakresu marketingu w internecie i zwiększania sprzedaży. Zapraszam do lektury.

Przeczytaj →

Przeczytaj tekst i poznaj techniki, które pomogą Ci tworzyć szybkie, skuteczne i wartościowe oferty sprzedażowe. dowiesz się, jak dużo szybciej pisać skuteczne i wartościowe oferty sprzedażowe. Potraktuj to jako podręczną check-listę i zapisz na w wygodnym miejscu. Nawet najlepsi sprzedawcy, którzy bez problemu dopinają transakcje w trakcie spotkań twarzą w twarz, zachodzą w głowę w sytuacji, gdy trzeba przelać swoje myśli na papier. Znasz ten ból?  Przeczytaj →
Ile znasz firm, które rzucają wyłącznie gołosłowne, przymiotnikowe obietnice? Z tego artykułu wyciągniesz inne, dużo skuteczniejsze formy przekazywania komunikacji marketingowej firmy. Od razu sprawdzisz, jak możesz poprawić swoje treści, niezależnie od tego, na jakim poziomie jesteś teraz.  Przeczytaj →
Plany są potrzebne, ale nie przejmuj się, jeżeli jeszcze nie do końca wychodzi Ci ich realizacja. Nigdy nie da się zrealizować planu 1 do 1. Życie, praca, biznes go zweryfikują. Ważne jest jednak to, że bez planu nic nie wyjdzie. Trzeba wiedzieć, w którą stronę się zmierza. Nie ma nic gorszego niż z entuzjazmem brnąć w niewłaściwym, niezaplanowanym kierunku. Działanie bez planu przypomina połączenie dwóch chorób. Teraz ich nie wymienię, ale jedna z nich wiąże się z zapominaniem. Przeczytaj →
Jakiś czas temu przeprowadziłem konferencję online z prowadzenia fanpage w 2017 roku. Materiał jest na tyle wartościowy, że chciałem go sprzedawać. Natomiast nie mam mocy przerobowych, żeby to technicznie ustawić. Dlatego udostępniam całość w ramach "społecznej opłaty". Skorzystaj, wdrażaj, zarabiaj. Przeczytaj →
Facebook się zmienia. Założony w 2004 roku przez Marka Zuckerberga portal Facebook przechodzi coraz większe metamorfozy. Po 13 latach użytkujemy zupełnie inny produkt. To zmiany, które elastycznie dostosowują się do sposobu, w jaki konsumujemy treści na tym portalu. A czy Ty przygotowujesz swoje materiały firmowe, pamiętając o nowych nawykach użytkowników mediów społecznościowych?   Przeczytaj →
Soap opera sequence to ostatnio często wymieniane wśród marketerów oraz copywriterów hasło. Wszystko za sprawą znanego psychologa, który rozesłał do całej bazy e-mail ogłoszenie o pracę dla copywritera. Znajomość S.O.S. było jednym z wymogów.   Przeczytaj →
95% użytkowników Internetu czyta tylko nagłówki. Jedynie 5% (albo nawet mniej) klika w zawartość. Nawet najlepszy tekst, bez dobrej zachęty w postaci zgrabnie złożonego nagłówka będzie tylko zapomnianym zlepkiem znaków.  W tym krótki artykule pokazuję 4 najważniejsze funkcje nagłówków, których znajomość zdecydowanie poprawia skuteczność pisania. Przeczytaj →